متاریدینگ

آموزش و بررسی روش ها و ابزار تندخوانی

متاریدینگ

آموزش و بررسی روش ها و ابزار تندخوانی

سلام خوش آمدید

نرم افزار تاتات یکی از نرم افزارهای موجود در بازار جهت بهبود کیفیت و کمیت مطالعه به زبان فارسی است . این نرم افزار دارای تمریناتی است که بنا به گفته سازندگان آن قادر است طی 12 روز ، سرعت مطالعه ، درک مطلب ، تمرکز و حافظه را  2 تا 3 برابر افزایش دهد.

 همانطور که می دانید یکی از مشکلات بزرگ فرهنگی در کشور ما پایین بودن میزان مطالعه در بین افراد جامعه است که یکی از علل آن آشنا نبودن به فنون صحیح مطالعه است. در کشورهای پیشرفته جهان در این رابطه سال ها تحقیق و بررسی شده و سبک ها و روش هایی به کارگیری شده که توانسته تاثیر بسزایی در افزایش میزان و سرعت مطالعه داشته باشد . این سبک ها با اسامی مختلفی نظیرPhotoReading ، metareading ، Speedreading  و... شناخته می شوند.

در این راستا نرم افزارهای بی شماری نیز توسط شرکت ها و موسسات تندخوانی دنیا ساخته شده که قابلیت های ویژه ای جهت بالا بردن کمیت و کیفیت مطالعه دارند . تکیه اصلی این نرم افزارها برپایه  سرعت مطالعه با استفاده از تمرینات تقویت عضلات چشم ، توسعه دامنه دید ، افزایش هوش چشمی ، خط بری و ... به همراه تمرینات و آزمون هایی جهت افزایش درک مطلب می باشد.


از بین دهها نرم افزار ی که در این راستا در بازارهای جهان عرضه شده ،  عناوین زیر جزو معروف ترین و پرفروش ترین نرم افزار های تندخوانی محسوب می شوند.

7 Speed Reading AceReader The Reader's Edge EyeQ Deluxe RocketReader


این نرم افزار ها عمدتا به زبان انگلیسی بوده و قابلیت استفاده از متن فارسی در آن ها محدود می باشد و قیمت آن ها در بین 50 تا 80 دلار متغیر است. سبک کار در این نرم افزار ها اکثرا شبیه هم است و بعضا در  نحوه پیاده سازی برنامه و محیط گرافیکی و متون درک مطلب با هم تفاوت دارند.

اخیرا موسسه تندخوانی ایرانیان موفق درخشان دست به تولید نرم افزاری زده که در ظاهر بسیار شبیه نرم افزارهای خارجی است  با این تفاوت که کاملا فارسی بوده و علاوه بر تمرینات تندخوانی و درک مطلب ، تمرینات تقویت حافظه و تقویت تمرکز را نیز در محتوای خود جاداده که در نوع خود مزیتی ویژه محسوب می شود. نام این نرم افزار "تاتات" است که مخفف " تندخوانی ، افزایش درک مطلب ، تقویت حافظه ، افزایش ضریب هوش و تمرکز حواس" می باشد.

ویژگی های اصلی این نرم افزار عبارتند از:

1. آموزش گام به گام: شامل 12 گام می‌باشد که شما می‌توانید هر جلسه را در یک روز تمرین کرده و  و در مدت 12 روز سرعت مطالعه و درک مطلب خود را حداقل 200 درصد افزایش دهید.

 هر گام شامل تمرینات چشمی برای تقویت تمام 6 مجموعه ماهیچه‌های چشم طراحی شده‌اند که سرعت خواندن شما را بدون خستگی چشم افزایش می‌دهند و این تمرینات حوزه دید و توانایی دیدن کلمات با سرعت بالا را افزایش می‌دهند. در این تمرینات شما خواندن بلاک‌های متنی را می‌آموزید و همان طور که چشمانتان قوی‌تر می‌شوند خواندن و درک کردن بلاک‌های متنی و به دنبال آن پاراگراف‌های کامل، آسان‌تر می‌شوند.

2. تمرینات افزایش هوش چشمی : شامل بازی اعداد ، مسیر یابی چشمی ، تقویت عضلات چشم ، کاهش مکث چشم ، حفظ سرعت ، تمرین سطرخوانی به همراه آزمون درک مطلب است.

در قسمت آزمون درک مطلب ، نرم افزار از شما تست گرفته و شما می‌توانید مشاهده کنید که غیر از اینکه سرعت چشمان شما بالا رفته آیا حافظه بلندمدت و کوتاه مدت شما هم قدرتمند شده است؟

و در انتهای این تمرین نرم افزار بر اساس امتیازهایی که در این تمرین کسب کرده‌اید به شما نمودار پیشرفت می‌دهد.

3. تمرینات افزایش هوش و تمرکز:  شامل بازی سو دو کو ، بازی پیدا کردن حروف گم شده ، محاسبات معمولی اعداد، محاسبه ساده اعداد، محاسبات درختی ، تمرین به خاطر سپردن کلمات و تفاوت ساعت ها می باشد.

این مجموعه تمرینات برای تقویت نیمکره سمت چپ و نیمکره سمت راست مغز طراحی شده‌اند که باعث می‌شوند حافظه کوتاه مدت و بلند مدت و مخصوصاً تمرکز حواس افزایش یابد

4. تمرین خواندن : یکی از بخش های جذاب این نرم افزار است که شامل خلاصه تعدادی از کتاب ها در زمینه روانشناسی و موفقیت که می توانید به صورت تندخوانی مطالعه کنید.بدین صورت که بعد از انتخاب کتاب و فصل مورد نظر، شما می‌توانید تعداد کلمات در هر خط، اندازه قلم و تعداد بلوک‌های نشان داده شده و سرعت دلخواه خود را به نرم افزار داده و از او بخواهید به شیوه تند‌خوانی آن‌ها را به شما نمایش دهد.

در نسخه پیشرفته این نرم افزار شما قادر هستید علاوه بر مطالب موجود  ، متونی را انتخاب کرده و در نرم افزار وارد کنید و به صورت تندخوانی مطالعه نمایید.

******************

یک اشکال  : بعضی از کتاب های موجود در نرم افزار به دلیل ترجمه بودن از لحاظ فکری و عقیدتی محتوای انحرافی دارد که این امر نقطه ضعف بزرگی برای این مجموعه محسوب می شود چرا که تمامی این فنون برای این است که ما کتابخوان شویم . حالا چه کتابی بخوانیم ؟! کتابهایی که عقاید ما را هدف گرفته اند...؟!

******************

قیمت نسخه پیشرفته این نرم افزار هم اکنون (دی ماه 1393) 106 هزار تومان است که در مقایسه با مشابه خارجی آن از قیمت مناسبی برخوردار است . ضمن این که تاتات قابلیت نصب بر 3 سیستم عامل را دارد که خود مزیتی محسوب می شود.

در مطلب بعدی به امید خدا به مقایسه نرم افزار تاتات و مشابه های خارجی آن می پردازیم.

تهیه و تنظیم:metareading.blog.ir

نظرات (۵۷)

کارتون عالیه ادامه بدید
من هم شک دارم باتوجه به قیمتش می ارزه یانه
ضمنا نسخه پیشرفته منتشر شده؟
وبلاگت خیلی خوبه
پاسخ:
متشکرم
بله منتشر شده
اگر امکان تخفیف باشد برای کاربران سایت با تاتات رایزنی می کنیم
  سلام. مشابه سازی شده نرم افزار eyeqاست. من خیلی باهاش کار کردم. ولی کمتر نتیجه گرفتم. مثلا قسمت اصلی برنامه که حرکت شی متحرک در صفحه و دنبال کردن آن توسط چشم است به راحتی می تونه بوسیله حرکت انگشت اشاره در فاصله نیم متری روی یک مسیر ستاره یا آلفا یا گاما انجام بشه که نتیجه خیلی بهتری هم میده. جهت اطلاع کاربران محترم سایت عرض کردم.
سلام،نرم افزار تاتات به تنهایی و البته با تکرار و تمرین درک مطلب رو بالا میبره؟واینکه دیگه نیازی به خرید بسته های آموزشی تندخوانی مثل دکتر سیدا یا حسین عباس منش و. . . .هست یا خیر؟
پاسخ:
سلام
این یک نرم افزار تقریبا جامع است و تا حد زیادی می تواند پاسخگو باشد .در عین حال استفاده از بیانات وتجارب اساتید مذکور، بسیار موثر است
"سعی کنید همیشه شاگرد باشید"
سلام میشه جواب آقای محمود رو بدین چون خودم به شخصه دودل شدم  یه سری موسسات هستند مثل مرکز اقای عباس منش و دکتر سیدا و مرکز مطالعه شریف (که روش تند خوانی فانتوم رو یاد میده )که نمیدونم چیه میشه بهمون کمک کنید چون شما از ما با تجربه ترید ممنون
پاسخ:
سلام.
موسسات مذکور در اکثر روش ها شبیه به هم هستند و در عین حال از اختصاصاتی نیز برخوردارند. با هر کدام شروع کنید به امید خدا موفق خواهید شد
اگر مطالعه برای پیشرفت جامعه مهمه پس چرا دولت فکری به حال این جامعه نمی کنن.؟شماهم که همه پولی هستین
پاسخ:
بله . قطعا باید دولت از امثال این  نرم افزار ها حمایت کند تا راحت تر و ارزانتر در اختیار مردم عزیز جامعه قرار گیرد. البته این وبلاگ پولی نیست ! مطالب و نرم افزارهای خود وبلاگ هم مجانی است.
موفق باشید
سلام خسته نباشید
ببخشید رک میگم ولی راست و حسینی سوال میکنم رک و پوس کنده جوابمو بدید لطفا
من سرعت مطالعم حدود ۱۳۰ کلمه هست واقعا و انصافا من نرم افزار با این قیمت بخرم میتونه منو تا سرعت بالای۲۵۰۰ تا برسونه؟؟؟
اگه میتونه با چند ساعت تمرین چند روز چقدر تلاش و...؟؟؟؟!!!!

چون فکر میکنم اگه قرار بر ۷۰۰ و ۸۰۰ و زیر ۱۰۰۰ باشه که یه کتاب ۱۰۰۰۰ تومنی هم میخرم میتونم تمرین لازم رو بکنم
لطفا دقیق و بی پرده و کامل توضیح بدید بدون امید الکی و کاملا واقعی. برام خیلی مهمه
نمیخام پول الکی بدم بعد نتیجه نگیرم و.....
پس اگه مقدوره خوب شیر فهمم کنید بدون شانتاژ تبلیغاتی.
ایمیل هم گذاشتم واسه توضیحات خاصی اگه صلاح دیدید.
aminamir597@gmail.com

با تشکر
پاسخ:
سلام امیر عزیز. پیداست خیلی عجله دارید!!
تمامی موفقیت های بزرگ دنیا مرهون تلاش شبانه روزی مستمر به اضافه استعداد فردی است که در طول زمان به دست می آید! وگرنه از ابزار و وسایل به تنهایی هیچ پیشرفتی حاصل نمی شود! ( حسین رضا زاده هم یک باره قهرمان وزنه برداری جهان نشد. هر کسی هم نمی تواند حسین رضا زاده شود...!)

این نرم افزارها و حتی کتابها در واقع ابزار و وسایل پیشرفت هستند. اما اصل کار خود شمایید ؛میزان تلاش به اضافه بازدهی ذهن شما ، همراه با صبر و حوصله فراوان !

چند توصیه:

  • قطعا شما هم به کتاب های تندخوانی نیاز دارید(تا از چند و چون روش های مطالعه و تندخوانی اطلاع یابید) هم به نرم افزارهای تمرینی 
  • سرعت مطالعه شما به مورد مطالعه و نوع متن نیز بستگی دارد. سرعت مطالعه کتاب داستان با کتب فنی متفاوت است (رجوع کنید به کتاب روش های مطالعه و یادگیری دکتر سیف)
  • میزان پیشرفت خود را نسبت وضعیت کنونی خود اندازه گیری کنید نه شرایط آرمانی!
  • این نرم افزار ها در جهان مرسوم است و نتیجه داده است. اکثر آنها از روش های مشابه استفاده می کنند ولی تفاوت هایی هم دارند. نرم افزارهای فارسی در درک مطلب کمک بیشتری به فارسی زبانان می کنند 
  • نرم افزار تاتات نرم افزار فوق العاده ای است که روشهای تندخوانی و ورزش ذهن و تقویت حافظه را با هم تلفیق کرده و می تواند طی 12 روز تمرین ، سرعت مطالعه را به سه برابر برساند. (و با تمرین بیشتر به بالاتر از این هم می توان رسید)
  • این وبلاگ ارتباطی با تاتات ندارد و از معرفی آن سودی نمی برد!
موفق باشید


ممنون از راهنماییتون من دو تا کتاب با کلی مقاله تند خوانی دارم همشون یه چیزو میگن

میگن. چند تا نرم افزار کامپیوتری و موبایلی هم دارم: نرم افزار کامپیوتری

اشکال متحرک و... داره و مال گوشی یه متن فارسی بهش میدی با تنظیم سرعت خودت

کلماتو نشون میده دی وی دی سیدا رو هم دارم تا بلکه از این سرعت بسیار ضعیف

حدود ۱۳۰_۱۴۰ خلاص بشم سرعت مطالعم اعصابمو خورد میکنه مثلا بعد

یک ساعت تازه می بینم ۱۰-۱۵ صفحه یه کتاب عادی رو بیشتر نخوندم

حالا با داشتن همه این منابع تاتات چیز جدیدی به من میده؟؟!!

و سوال دوم اینکه شبیه ترین نرم افزار خارجی به تاتات چیه؟

با تشکر از توجه شما 

پاسخ:
با این اوصاف نه!
البته اگر تمارین را مستمر و روزانه انجام داده اید و عادات غلط مطالعه را ترک کرده اید

نرم افزار تاتات از eyeq الگو گرفته است

سلام 

ممنون از کمک مستمرتون 

من تمرین مثلا حوزه دید میکنم رشدم یه کم میکنه ولی روز بعد میبینم حوزه دیدم 

دوباره افت کرده مگه در روز چند بار باید تمرین کرد کتابی که دارم یه ستاره 

داده گفته ۳۰۰ مرتبه تمرین کن ولی یه منبع دیگه کمی فرق میکنه و میگه چند مرتبه در روز و هر بار مثلا دو دقیقه 

لطفا راهنمایی کنید.

بعد دوم این که از بین کسایی که میشناسین با چند روز تمرین هر روز چند ساعت 

به چه سرعتی رسیدن؟ یعنی بصورت میانگین.

  • احسان علی پور
  • سلام دوست عزیز آقا امیر بنده خودم با نرم افزار تاتات کار کردم الان تقریبا سه ماه هستش کار میکنم سرعتم 1000+ هستش بازم به گفته ادمین سایت بستگی به استعداد خود شخص داره!
    در کل نرم افزار خوبیه اگه میبینید براتون مقدوره حتما تهیه کنید
    منم کلا همون 12 جلسه نرم افزار رو یک بار کلی تمرین کردم از اون به بعد مثلا چند روز جلسه 5 رو تمرین کردم و همینطوری..
    قسمت هوش و حافظه نرم افزارم خیلی عالیه اونو تقریبا روزی نیم ساعت تا یک ساعت کار میکنم عالیه.
    پاسخ:
    سلام
    آفرین بر شما
    مطالب فوق مورد تایید است!
  • احسان علی پور
  • راستی یک چیزی رو یادم رفت الان تقریبا هر 100 صفحه تا 120 صفحه رو در یک ساعت میخونم

    سلام  

    شرمنده 

    میتونم بپرسم شما خودتون تند خون هستید یا نه؟ اگه تند خون نیستید 

    تا من مزاحم نشم و اگه هستید میخواستم از تجربتون استفاده کنم. 

    اولین سوالمم اینه که چقدر تمرین حوزه دید انجام دادید تا دیدتون به اندازه یه خط شد


    پاسخ:
    سلام جانم.
    نه بابا ما را با تندخوانی چه کار ! :)

    حدود سه ماه هر روز
    البته بازم عرض می کنم استعدادها متفاوته

    سلام بچه ها 

    احسان جان سوالی داشتم؛ بعد از یک هفته کار با نرم افزار چند کلمه سرعتت شد؟ روزیمیکنی؟ الان چند ساعت باهاش تمرین  

    دوم اینکه ایمیل میدی بتونم ازت کمک بگیرم یا همین جا سر میزنی؟

  • احسان علی پور
  • سلام
    بعد از یک هفته حدودا 500 شد فکر کنم
    سه ماه هر روز کار میکردم باهاش تقریبا نیم ساعت بود ولی به نظرم اگه بیشتر کار کنم نتیجه بهتری میگیرم.الان هر دوسه روزی یک بار کار میکنم اونم در حد ده دقیقه.
    مهم اینه یکی دامنه دیدت زیاد بشه ،یکی چشمت به کلمات عادت کنه در کل اگه بخوای هم میتونی مثلا روزی یک ساعت فقط با بخش تند خوانیش تمرین کنی و بخش هوشش و جدا تمرین کنی ولی یک چیزی که هست اینه سرعت بستگی به سختی متنی که میخونی داره مثلا متن یک رمان یا داستان خیلی آسون تر و ساده تره تا متن یک کتابی مثل فیزیک یا شیمی و..
    امیر جان من هر روزسر میزنم همینجا جواب میدم اگه بقیه دوستان هم خواستن استفاده کنن.

    پاسخ:
    مرحبا بناصرنا ... !
    (ترجمه زیرنویس: درود بر یاری کننده ما...!)

    سلام احسان 

    والا من نرم افزار ندارم کتاب تند خونی دارم و مطابق دستور العملش 

    جلو میرم یه هفته ای میشه تمرین میکنم ولی احساس میکنم پیشرفتی 

    نداشتم و در جا زدم روزی حدود ۲ ساعتم تمرین میکنم مثلا یک ساعت 

    تمرین حوزه دید یک ساعت خط بری هر از چند گاهی هم کمی تمرین حافظه 

    کار میکنم پیشنهادی به ذهنت نمیرسه؟

  • احسان علی پور
  • سلام من تاحالا بدون نرم افزار تمرین نکردم و نمیدونم ولی خب این نرم افزار eyeq رو بگیر یه مدت باهاش تمرین کن یا همین که با تمرینات کتاب جلو میری یکی دوتا رمان دانلود کن
    یا داستان که خیلی آسون باشه شروع کن به خوندن با سرعت کم کم سرعتت زیاد میشه
    منم اون روز های اول که نرم افزار تاتات رو گرفته بودم فکر میکردم با دوسه بار تمرین تندخوان میشم ولی نه اینطوری نیست باید تمرین کنی و بازم میگم از کتاب های داستان ساده و یا رمان های ساده شروع کن.

    سلام 

    متشکر احسان جان روحیه دادی چون کمی نا امید شده بودم 

    میگم حوزه دیدت یه خط شده مال من سه چهار کلمه توی یه خط هست 


  • احسان علی پور
  • سلام خواهش میکنم، تقریبا یک خط بازم میگم همه چیز با تمرین به دست میاد
    حتی یک بدنساز سال ها و ماه ها کار میکنه تا به اون چیزی که مدنظرش هست برسه
    اول حوضه دید بعد شروع کردن به خواندن متن های ساده و آسون
    سلام ببخشید که اینو میگم ولی من تونستم نرم افراز آی کیو رو مجانی دانلود کنم و تقریبا 90 درصد با نرم افزار تاتات مشابهت داره و تنها فرقشون اینه که نرم افزار آی کیو به زبان انگلیسیه که وایه من مشکلی ایجاد نمیکنه تنها مشکلم اینه که متون شخصی رو نمیتونم واردش کنم
    سلام
    آقا احسان شما سرعتتون در متون تخصصی چه جوریه؟ 
    در تندخوانی میگن باید سریع بخونی و رد شی از طرفی در متد یادگیری دانشگاه هاروارد باید خلاصه نویسی هم انجام بدیم تناقضی بین این دو نیست؟ ادمین عزیز میشه برا تخفیف با سایت تاتات مذاکره کنید؟
    سلام
    آقای عباس منش میگه کسی که پکیج تندخوانی رو بخره دیگه نیازی به تاتات نداره. کسی از دوستان از پکیج استفاده کرده؟ نظر ادمین عزیز؟
    پاسخ:
    سلام. با این پکیج کار نکردم ولی ظاهرا خوب و کامله
  • احسان علی پور
  • سلام آقا پرویز عزیز
    من اون طور که حساب میکردم تقریبا سرعت متون اختصاصی حدودا 700 تا 600 بود
    اما سرعت خوندن متن های ساده و متن روزنامه ها 1000 به بالا بود.
    ی سوال دارم
    من اگه یک سال به طور مداوم با این بسته ی آموزشی کار کنم و تلاش کنم
    آیا میتونم به نتیجه مطلوبی برسم؟
    پاسخ:
    سلام
    منظور شما از بسته آموزشی را متوجه نشدم ولی در هر صورت کار کردن مداوم با یک نرم افزار یا یک مجموعه آموزشی تندخوانی، ظرف مدت چندماه اثرات مطلوب خود را نشان می دهد. تاتات در این زمینه موفق بوده است

    ببخشید میشه سوال منم جواب بدیدو بین تند خوانی و یادگیری تناقضی نیست؟ و اینکه به نظرتون تاتات بگیریم یا پکیج آقای عباس منش؟
    ممنون
    پاسخ:
    خیر. برعکس! تندخوانی کمک زیادی به فهم و یادگیری می کند. فقط بایستی مراتب را طبق استاندارد پیش روید و مستمر تمرین کنید
    شما در ابتدا نیازمند آموزش صحیح زیر نظر استاد هستید. گرچه تاتات هم تاثیرات خود را دارد.
    به نظر بنده برای یادگیری مهارت تندخوانی از استاد عباس منش استفاده کنید و همزمان از تمرینات eyeq هم استفاده کنید چون شباهت زیادی به تاتات دارد.
    سلام دوستان اگه میشه به من کمک کنید
    من پشت کنکوری هستم و الان اسفند ماه است وقت زیادی ندارم 
    اگر میشه صادقانه بهم کمک کنید و بگید تو این مدت کم از کدوم میتونم استفاده کنم تا نتیجه بگیرم 
    ممنونم
    سلام ...

    دوست عزیز من یک مشکلی دارم واینکه وقتی کلمات رو به صورت چشمی میخونم و سعی میکنم که کلمه در ذهنم تکرار نشه درسته که سرعت خیلی بالایی داره ولی انگاری دارم یک کاغذ سفید یا یک فیلم بی معنا رو نگاه میکنم و هیچ درکی از جملات ندارم ... و تنها زمانی که حتی از هر چند کلمه با سرعت بالا در حال خواندن تنها یک کلمه اش در ذهنم تکرار شود کمی عبارات رو درک میکنم ... ایا این نوع تمرین کردن درست است یا خیر ؟

    با استفاده از اموزش تند خوانی استاد عباسی منش مشکلم حل میشه ؟

    من به این که بخوام مطالب در ذهنم ماندگاری بیشتر داشته باشه هم نیاز دارم که دیدم استاد عباسی منش روش نمودار درختی رو گفتن ؟ آیا تنها همون روش هستش برای نگه داشتن طولانی مدت مطالب در ذهن ؟

    میشه کتابی هم در ضمینه  آموزش نمودار درختی و یا نگه داشتن مطالب در ذهن معرفی کنید ؟

    ممنون 

    پاسخ:
    سلام
    ببخشید با تاخیر جواب میدم.
    سوالی که فرمودید ، اگر در ابتدای روزهای تمرینی هستید این یک امر طبیعی است و تلاش شما باید بر خط بری و چشم خوانیِ با سرعت ، متمرکز باشد نه فهم عبارات. برای همین اساتید توصیه می کنند تا حداقل یکی دو هفته کتاب را وارونه بگیرید تا برای فهمیدن سرعت شما کم نشود!
     
    سعی کنید تمرینات را روزانه و به مدت سه ماه ادامه دهید و از کتابهای داستانی ساده برای تمرین استفاده کنید تا سختی عبارات شما را دچار سرخوردگی نکند.

    برای ماندگاری مطالب نیز از روش های مختلفی می توان استفاده کرد که بستگی به نوع محتوا دارد که در فرصتی مناسب خدمت شما ارائه خواهم کرد
    موفق باشید

    سلام. من نرم افزار تاتات رو 2 سال پیش در نمایشگاه کتاب خریدم.2 بار روی لپ تاپم نصب کردم ولی ویندوزش پرید و نتونستم استفاده کنم.الان هم فقط سی دیشو دارم وبرگه راهنماشو ندارم. لطف برای نصبش راهنماییم کنید. و اینکه راهنماییم کنید که چطور نرم افزار رو تو درایو دیگه ای نصب کنمتا موقع پریدن ویندوز لپ تاپم،نرم افزار پاک نشه.ممنون

     

    من بین بسته آموزشی عباس منش و ویرا سایت تندخوانی واقعا گیر کردم و گیج شدم؟؟؟

    ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ:
    اطلاع دقیقی ندارم. در ظاهر خیلی باهم فرقی ندارند ولی از آنجا که آقای عباس منش سابقه بیشتری در این زمینه دارند فکرکنم بهتر باشه.
    سلام.نظرتون در مورد کار کردن تند خوانی فانتوم چیه
    پاسخ:
    سلام. اطلاعی از دوره هاش ندارم.
    در کل اگر با هر استادی که طبق اصول تندخوانی تدریس می کنه کار کنید موفق می شید
    به شرط اینکه حرف استاد را دقیق گوش کنید و تمرینات شما مستمر باشه
    این نرم افزارم مثل نرم افزار اقای کاواشیما بذارید دیگه
    پاسخ:
    شرمنده ام
    دلیلم ذکر شده
  • محمد شهریاری
  • ای بابا زنگ زدم گفتن دیگه نرم افزار نداریم به جاش بسته آموزشی داریم که توش تمرینات فیلمی داره
  • وحید تلخابی
  • خواستم بدونم درچه ساعاتی از روز با نرم افزار کارکنم خوبه
    ممنون از پیگیری و جواب دهی کامل به کامنت ها با طالعه کامنتها به پاسخ بسیاری از سوالات می رسیم.


    سلام من می خواستم ببینم که مطالب درباره تندخوانی و تقویت حافظه هر چند وقت بروز میشه ؟  هر چند وقت تکنیک ها قوی تر و بهتر می شن ؟ قوی ترین بسته های آموزشی در این زمینه هم به تریب لطفا معرفی کنید و بگید که کدوم بسته از همه ی بسته های آموزشی دیگر بهتر است و اگر محصولاتی که می خواهد تولید شود هم خبر دارید ما هم درجریان بگذارید واینکه می خواستم درباره آقای ماهان تیموری صحبت کنم که ایشون عضو هییت مدیره شرکت ایرانیان موفق درخشان هستند و گفتن که من می توانم سرعت مطالعه شما رو ۱۰ برابر کنم .برای این که بتونید اطلاعات بیشتر درباره ایشان پیدا کنید می تونید به سایتwww.tondkhairan.com برید . می خواستم بدونم که این چیزی که ایشون گفتن درباره بسته تندخوانی ویرا که تازگی تولید کردن یا اینکه می خواهند بسته جدید تری رو ارایه بدن که سرعت مطالعه رو ده برابر می کنه . اگر میشه لطف کنید و با توضیحات کامل این مطلب رو بگید چون که من خیلی برای خریدن یک بسته آموزش تندخوانی عجله دارم
  • مهدی معمارباشی اول
  • آدم یا نباید یک کاری رو شروع کند یا باید بیشترین سعی شو بکنه و بهترین ارائه رو ارائه بده.ممنون از زحماتتون
    ببخشید چرا جواب منو نمی دین لطفا جواب بدین من می خوام سریع تر بین یکی از این دوبسته روخریداری کنم سریع تر جواب بدین😠😡😡😡😠😠😞😞😦
    پاسخ:
    سلام
    این مورد را قبلا ذیل بعضی نظرات پاسخ داده ایم
    البته اخیرا یکی از دوستان درباره بسته ویرا مطلبی نوشته است که قابل تامل است.

    سلام من می خواستم ببینم که مطالب درباره تندخوانی و تقویت حافظه هر چند وقت بروز میشه ؟  هر چند وقت تکنیک ها قوی تر و بهتر می شن ؟ قوی ترین بسته های آموزشی در این زمینه هم به تریب لطفا معرفی کنید و بگید که کدوم بسته از همه ی بسته های آموزشی دیگر بهتر است و اگر محصولاتی که می خواهد تولید شود هم خبر دارید ما هم درجریان بگذارید واینکه می خواستم درباره آقای ماهان تیموری صحبت کنم که ایشون عضو هییت مدیره شرکت ایرانیان موفق درخشان هستند و گفتن که من می توانم سرعت مطالعه شما رو ۱۰ برابر کنم .برای این که بتونید اطلاعات بیشتر درباره ایشان پیدا کنید می تونید به سایتwww.tondkhairan.com برید . می خواستم بدونم که این چیزی که ایشون گفتن درباره بسته تندخوانی ویرا که تازگی تولید کردن یا اینکه می خواهند بسته جدید تری رو ارایه بدن که سرعت مطالعه رو ده برابر می کنه . اگر میشه لطف کنید و با توضیحات کامل این مطلب رو بگید چون که من خیلی برای خریدن یک بسته آموزش تندخوانی عجله دارم

    metareading.blog.ir
    سلام . من یک سوال از شما درباره تندخوانی دارم. بسته ی آقای عباس منش بروز می شود ؟ چون که من توی نظرات خوندم که بسته ی الان آقای عباس منش جدید تر از قدیم شده لطفا زود تر جواب بدید با تشکر فراوان از سایت عالیتون
    پاسخ:
    سلام.اطلاعی ندارم
    سلام خیلی به کمکنون احتیاج دارم واقعا 
    تمام سه تا پارت نرم افزار سون اسپید ریدینگ رو و دکترکاواشیمارو دانلود کردم ولی و قتی رمز فایل رو وارد میکنم  ادامه مراحلشو که باید بره نمیره خواهشا کمکم کنید و ادامشو توضیح بدین که باید چیکار کنم چون به شدت نیازدارم ادرس ایمیلمودادن  لطفا هرچه سریعتر به من کمک کنید واقعا به کمکتون نیازدارم
    پاسخ:
    سلام
    رمز هیچ مشکلی نداره
    عین رمز را تایپ کنید به نتیجه می رسید
    با سلام 
    لطفا راهنمایی کنید از کجا نرم افزار رو خرید کنم با کمترین قیمت .با توجه به اینکه اسامی وقیمت ها در سایت هامتفاوت است .ویرا تاتات شاپرک و..
    پاسخ:
    سلام
    اصولا قیمت اینها خیلی پایین نمیاد! تقریبا همه جا مثل همند
  • مهدی حایان
  • با سلام
    سال 93 این نرم افزار را خریداری نموده ام به بنده نگفته بودند  تا یکسال قابل استفاده است . مبلغ 106000 تومان پول بنده از بین رفته است لطفا جوابگو باشید و مشتریان خود را قبل از فروش تفهیم نمایید .
    اگر به بنده میگفتند این نرم افزار محدودیت یکساله دارد برای استفاده هیچگاه خریداری نمیکردم.
    سلام. خدا قوت. ببخشید شما در مورد نرم افزار ویرا اطلاعاتی دارید؟ در پیام ها گفته بودید شخصی اظهار نظری کرده اما من در پیام ها ندیدم. میخواستم ببینم با وجود نرم افزار تاتات نیازی به نرم افزار ویرا هست؟
  • خلیل یاری
  • سلام می خوام بدنم نرم افزار تاتات پس از 12 روز که تمرینات رو انجام دادیم دیگه کارش تمومه یا اینکه تمرینات ادامه داره مثل تمرینات دکتر کاواشیما که می خوام پس از 12 روز نیز تمرینات رو همینطور تا اخر انجام بدم. یعنی این قابلیت رو داره که همینطور ادامه داشته باشه.
    نرم افزار تاتات بخاطر بعضی مشکلات خیلی وقته تولید نمیشه اگه سفارش بدین بعد از برداشت 240 هزار تومان از حسابتون ده تا دی وی دی میاد که بصورت فیلم مطالب خیلی مفیدی از جمله فنون تند خوانی  رو به شما آموزش میده حالا خود دانید به نظر من اون مطالب ارزش 240 تومن رو داره
  • علی
  • با سلام 
    لطفا راهنمایی کنید از کجا نرم افزار رو خرید کنم با کمترین قیمت .با توجه به اینکه اسامی وقیمت ها در سایت هامتفاوت است .ویرا تاتات شاپرک و...
    جواب سوال بالا:
    از سایت رسمی خودش؛
    چون بقیه سایتها که فروشنده هستند یک پولی هم برای خودشون میکشن روش.
    حتی اگر زیر عکس محصول قیمتش با سایت اصلی یکی باشه امکان داره سایت اصلی بسته رو برای شما رایگان ارسال کنه ولی سایت فروشنده پول پست رو بگیره.
    بسته آموزشی ویرا بصورت فیلم هست خودم دارم نرم افزار نیست
    با فروشنده شرکت ایرانیان درخشان تماس گرفتم گفت نرم افزار تاتات بخاطر مشکل نصبی که داشت دیگه تولید نمیشه و بجاش نرم افزار ویرا رو ولید میکنه و تمریناتی که توش به شما میده کار همون نرم افزار تاتات رو انجام میده.
    جالب اینجاست به فیلم میگفت نرم افزار!!!!!
    اینم شماره شرکت ایرانیان موفق درخشان که توسایت رسمیشون این شماره رو گذاشتند:
    22373794-5
    و
    88357502
    وکد تهران هم که 021 هست
    اینم سایت رسمیشونه
    www.tondkhani.com
    سلام به (سورنا). به نظر شما بسته تندخوانی ویرا بهتره یا محصول تندخوانی سمینار ما . بسته سمینار ما نرم افزار تندخوانی شاپرک همراه با فیلم آموزشی داره ؟ نرم افزار شاپرک بهتره یا نرم افزار ویرا

    سلام وقت بخیر

    من تقریبا 2 الی 3سال پیش نرم افزارو سفارش دادم اما نرم افزار الان بعد از نصب هر چی رمز روی کارت طلایی رو وارد میکنم ریجستر نمیشه . در ضمن فقط در دو سیستم این نرم افزارو نصب کردم

    به شماره پشتیبانی روی کارت تماس میگیرم میگه کاری از ما ساخته نیست

    لطفا یک پشتیبانی در نظر بگیرید

    پاسخ:
    این نرم افزار تولید ما نیست!

    سلام .من دوسه سال پیش نرم افزار رو تهیه کردم .ولی هرچی پسورد 16رقمی رو وارد میکنم قبول نمیکنه .ازطریق اینترنت و پیامک هم کد راه اندازیشم بهم داده نمیشه.به شماره پشتیبانی هم که تماس میگیرم میگه این شماره وجود نداره.نمیدونم چکار باید بکنم. لطفا اگر کسی شماره پشتیبانی داره بهم بده تا بتونم مشکلم روحل کنم.به این نرم افزار احتیاج مبرم دارم و واقعا گیرم.بدونم حداقل طرف حسابم کیه

    آیا امکان خرید نرم افزار تاتات یا نرم افزای مشابه تاتات وجود دارد؟
    سلام.افرادی که نرم افزار تاتات را خریدن ولی نرم افزار فعال نمیشه با شماره تلفن موجود در این لینک تماس بگیرید .احتمال دارد که مشکلتان برطرف شود:
    https://www.niazpardaz.com/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D9%82-@473861
    مقایسه نرم افزار تندخوانی تاتات و eyeQ
    http://www.bfast.ir/tatat-and-eyeq-software-review/
    این راهنمایی خوب رو پس از جستجو توی اینترنت دیدم خواستم دوستان هم برای اطلاعات بیشتر خودشون بخونن.
    پاسخ:
    متشکرم
    سلام
    دوستانی که نرم افزار تاتات رو دارن و مشکل رجیستر شدن دارند میتونن با ایدی زیر در تلگرام پیام بدن تا راهنماییشون کنم
    @DR_Far25
    سلام 
    من این نرم افزار چندسال پیش خریدم ولی الان که دوباره میخام نصب کنم بهم اجازه نمی ده چی کار باید بکنم
    من این نرم افزار چندسال پیش خریدم
     ولی الان بعد از نصب مجدد  ویندوز
     دوباره میخام تاتات را نصب کنم بهم اجازه نمیده 
    چی کار باید بکنم
    واقعا بدجوری از عدم پاسخگویی و پشتیبانی در ایران ناراحتم
    پاسخ:
    متاسفانه شرکت تولیدی تاتات منحل شده و تولید نرم افزار متوقف شده
    اگه شماره تلفنی از شرکت بتونید پیدا کنید شاید راهی داشته باشه
    ما ی نرم افزار قدیمی تاتات داریم برای فعال سازیش ن از طریق پیامک و نه از طریق اینترنت نتونستیم فعالش کنیم ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ:
    متاسفانه شرکت تولیدی تاتات منحل شده و تولید نرم افزار متوقف شده
    اگه شماره تلفنی از شرکت بتونید پیدا کنید شاید راهی داشته باشه
    چرا هزینه خرید این نرم افزار اینقدر بالاست  
    اکثر دوستان نمیتونن تهییه کنند و استفاده کنند 

    سلام.پدر و مادرم سال 91 ننرم افزار تاتات را واسه من خردیه بودند اما از همون موقع نمیتونستم وصلش کنم وکد میخواست ازم یعینی پولی که اون روز دادند کلا حیف شد حالا پول که هیچی ترمینات هم از بین رفته من حتی نتونسم یک بارم از این نرم افزار استفاده کنم چیکار کنم از من کد میخاد و مطابق نیست 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    طبقه بندی موضوعی
    آخرین نظرات