متاریدینگ

آموزش و بررسی روش ها و ابزار تندخوانی

متاریدینگ

آموزش و بررسی روش ها و ابزار تندخوانی

سلام خوش آمدید

نرم افزار تندخوانی 7Speed Reading یکی از پیشرفته ترین و مشهورترین نرم افزار های تندخوانی در جهان است که در حال حاضر بیشترین مخاطب را در دنیا دارد. این نرم افزار کاربر محور ، آموزش های خود را به صورت مرحله به مرحله و با توضیحات تصویری به مخاطب ارائه می کند.

در ادامه با خصوصیات و امکانات این نرم افزار آشنا می شوید :

.http://metareading.blog.ir

خصوصیات  2014 7Speed Reading :

  • آموزش مرحله به مرحله به صورت فیلم (به زبان اصلی)

  • حذف عادات غلط مطالعه به صورت خودکار

  • تقویت عضلات چشم با نمایش تصاویر و نوشته ها

  • توسعه دامنه دید

  • بالا بردن قدرت ورود و پردازش سریع اطلاعات به مغز

  • تصویر برداری ذهنی مطالب

  • بالا بردن درک مطلب تا بالای 90 درصد

  • بالا بردن سرعت مطالعه 3 تا 10 برابر

امکانات:

  • قابلیت وارد کردن متون فارسی (به صورت txt-doc-docx)

  • قابلیت استفاده کاربرهای مختلف با شناسه و رمز شخصی

  • قابلیت توقف تمرینات هر کاربر و ادامه مراحل در زمانی دیگر

  • نمایش آمار پیشرفت و سرعت در هر بار استفاده

  • سازگاری با انواع windows و سیستم عاملmac

  • و....

تذکر ات:

  • این برنامه به دلیل حجم زیاد محتوا نیاز به سیستم قوی و Ram مناسب دارد.

  •  ممکن است در بعضی سیستم عامل ها  آموزشها را ناقص نمایش دهد.حتی در بعضی ویندوزهای xp  بالا نمی آید!

  • در نمایش متون فارسی نیز به دلیل نوع قالب نرم افزار ، آموزش ها از چپ به راست در صفحه ظاهر می شوند !

  • بعضی از تمرینات هوش چشمی موجود در  EyeQ  در این نیست!

صفحه دانلود نرم افزار   2014 7Speed Reading

نظرات (۳۲۵)

سلام
باتوضیحاتی که دادید آیا میشه استفاده صحیح درست و مناسبی برای متون فارسی  ازش داشت
پاسخ:
سلام
بله.قابل استفاده است
چرا میخوایید برای دانلود ایمیل بزنیم؟
خوب لنکش رو هم بزارید
من با لینکی که برام فرستادید دانلود کردم اما هنگامی که 3تا فایل را اکسترک می کنم فایل اصلی خارج نمیشود لطفا بگین مشکل چیه
پاسخ:
احتمالا کامل دانلود نشده یا پسورد درست وارد نشده.
از نرم افزار های مدیریت دانلود استفاده کنید
سلام.
لینک دانلود را برا ی من فرستادین ولی وقتی میزنم نوشته  برای نمایش مطلب باید رمز عبور را وارد کنید

چه رمزی میخاد که باید بزنم؟
پاسخ:
سلام.داخل ایمیل شما، رمز مطلب و رمز فایل فشرده هر دو ذکر شده
با سلام و تشکر فراوان.

جسارتا اگرچه تمام قسمتهای به درستی دانلود شده است، اما فایل قابل استخراج نیست.
ظاهرا رمز صحیح نمی باشد.
میشه لطف کنید و یکبار دیگر رمز رو چک کنید.
پاسخ:
با سلام و عرض معذرت ظاهرا پارت سوم مشکل داشت که  مجددا بارگزاری شد.
رمز صحیح است

با سلام .
نرم افزارو نصب کردم ولی وقتی میخام باز کنم پسورد میخاد License key کلید مججوز میخاد چی باید بزنم؟ ممنون میشم راهنمای کنید.
پاسخ:
سلام. سریال برنامه در فایل SERIAL.txt موجود است
سلام

ببخشید من ایمیل فرستادم خدمتتون ولی جوابی ندادید.ممنون میشم لینک رو بهم بدید
پاسخ:
سلام. ارسال شد
سلام اقا لینکشو برام می فرستید
سلام و خیلی ممنون از این همه بزرگواری

من چند بار متن درخواست رو فرستادم ولی لینک برام نیومده....خیلی ممنون میشم بفرستید

بازم تشکر از لطفتون
پاسخ:
سلام.
عرض معذرت
ارسال شد
با سلام و خسته نباشید
فایل اومد برام اما پارت 2و3 موقع اکسترکت کردن هنوز رمز رو نزده ارور میده
فایلهای دو و سه مشکل داره و خارج نمیشه از حالت فشرده
با سلام.
از بین نرم افزارهای تندخوانی، از نظر شما کدوم قوی تر و بهتره؟
من تاتات رو دارم. خوبه؟
ممنون.
پاسخ:
سلام
نرم افزار تاتات در حال حاضر اولین و تنها نرم افزار ایرانی است که کاملا فارسی است و از لحاظ عملکرد بسیار خوب و موثر است. این نرم افزار تلفیقی از روشهای تندخوانی ، درک مطلب ، تقویت هوش و حافظه را در خود دارد که برای فارسی زبانان کارایی بیشتری نسبت به نرم افزارهای مشابه خارجی دارد
سلام خواستم تشکر کنم از لینک که فرستادید از طرف شما 10 صلوات تقدیم به آقا صاحب الزمان(عج) میکنم

یه سوال داشتم بهترین نرم افزار کشیدن نقشه های ذهنی چیه؟

آیا امکان داره اخرین ورژن mindmapper رو بزارید با کرک؟

ممنون
پاسخ:
سلام. بسیار سپاسگزارم. بهتربن پیام تشکری که تا به حال ارسال شده همین بود که لطف کردید.

بهترین ابزار کشیدن نقشه های ذهنی : کاغذ A4 سفید ، ماژیک و مدادهای رنگی هست!

خیلی به دنبال نرم افزار نباشید که ذهن شما محدود میشه و خلاقیتش گرفته میشه! اما با این اوصاف اگر باز هم اصرار دارید لینک زیر به شما پیشنهاد می شود:

دانلود iMindMap  (حجم: 142 مگابایت)

رمز فایل فشرده:
www.p30download.com

سلام علیکم
لطفا لینک دانلود را برای اینجانب ارسال فرمایید
با تشکر
سلام

ممنون از مطالب بیسار خوبتون.
اگر برایتان مقدور است لینک نرم افزار 7speed را برای بنده نیز ارسال بفرمائید.
با تشکر
  • حسن داودی
  • با سلام و خسته نباشید و تشکر از زحمات شما
    در صورت امکان محبت فرموده لینک دانلود نرم افزار را برای من ایمیل نمایید
    با تشکر

    سلام من ایمیل درخواست نرم افزار رو به شما زدم
    لطفا لینک دانلود رو بفرستین
  • حسن داودی
  • سلام 
    با عرض معذرت امکان دانلود پارت یک وجود ندارد 
    لطفا راهنمایی فرمایید
    پاسخ:
    سلام.به همان طریقی که عرض شد انجام دهید. اگر باز هم مشکلی بود از نرم افزار های مدیریت دانلود استفاده کنید
    با سلام
    چطور برای حفظ قران از این نرم افزار استفاده کنیم؟
    ممنون
    پاسخ:
    سلام . از آن جا که این نرم افزارها برای تقویت تندخوانی ، تقویت حافظه و درک مطلب ساخته شده اند به طور کلی می توانند برای انواع استفاده های علمی و آموزشی استفاده شوند. ولی درباره استفاده های خاص علمی بایستی از روشهای اختصاصی همان حرفه استفاده شود. بهتر است در این زمینه علاوه بر روش های تندخوانی و تقویت حافظه ، از تجارب صاحبان فن که در سایت های آموزشی رشته های مذکور آمده استفاده کنید .
    موفق باشید
    با سلام 
    لطفا لینک دانلود برنامهنرم افزار 7speed   را برای من ایمیل کنید 
    با تشکر

    با سلام 
    لطفا لینک دانلود برنامهنرم افزار 7speed   را برای من ایمیل کنید 
    با تشکر



    پاسخ:
    سلام. به ایمیل شما ارسال شد
  • علیرضا خلیلی
  • سلام ممنون که زحمت میکشید
    لطفا لینک دانلود رو هم برای من ایمیل کنید 
    ممنون با تشکر

    سلام، خسته نباشید
    نحوه کار با نرم افزار چطوریه؟ ویدیویی هس واسه آموزشش

    سلام،
    نحوه ی کار کردن با نرم افزار چطوریه؟آموزشی هس تو این زمینه؟
    پاسخ:
    سلام.
    برای این برنامه آموزش به زبان فارسی موجود نیست ولی مراحل آموزش تندخوانی در خود نرم افزار ساده و واضح است. با اندکی کار کردن پی خواهید برد.
    میتونید از  http://www.aparat.com/v/2gj0p
    با سلام
    خدمت هموطن مخلص
    اگر مقدور است برای بنده هم ارسال شود!
    سلام من براتون ایمیل دادم ولی هنوز برام نفرستادین لینک دانلودشو اگه ممکنه برای من هم بفرستین
    با تشکر از سایت خ مفیدتون
    پاسخ:
    سلام. با عرض پوزش بابت تاخیر
    ارسال شد...
    سلام
    لینک اولی خرابه لطفا درستش کنید.
    پاسخ:
    سلام.لینک درسته!
    البته گاهی اوقات صحبت شما هم درسته !
  • bagher bagherpour
  • سلام

    برای نمایش برنامه ها اِرور NET میده عکسش پایین هستش.
    ولی من نسخه 4.53.3 رو نصب کردم!

    عکس
    پاسخ:
    سلام. توی نصب این ارور را میده یا اجرا؟

  • bagher bagherpour
  • سلام

    دقیقا چه سیستم قوی نیاز هست؟
    پاسخ:
    سلام. رم خوب ، سی پی یو خوب ! البته برای هنگ نکردن و راحت تر اجرا شدن
  • bagher bagherpour
  • موقع اجرا شدن.
    soft بالا میاد ولی برنامه هاش اجرا نمیشه.
    عکسش رو گذاشتم تو پست قبلی,ببنید.

    دست شما درد نکنه رم خوب!cpu خوب!
    :D
    پاسخ:
    متاسفانه با این ارور آشنا نیستم! ولی برای اطمینان روی یک سیستم خیلی ضعیف با ویندوز xp sp3 نصب کردم ، به طور کامل اجرا شد (البته با کندی)
    در هر حال مربوط به کمبودهای ویندوز است که با یکی از ابزار آپدیت ویندوز (Windows Update Tools) قابل رفع است.
    در این زمینه با یک کارشناس مشورت کنید
    سلام 
    دستتون درد نکنه بایت این اخلاصتون 
    اگر امکان داره لطف کنید رمز رو برای من هم بفرستید
    ممنونم
    پاسخ:
    علیکم السلام.متشکرم.
    امیدوارم خالصانه باشد
    ارسال شد
    با سلام و خدا قوت
    ممنون بابت مطالب و نرم افزار فوق العاده
    شاد باشید و سلامت
    انشاالله
    پاسخ:
    علیکم السلام
    متشکرم
    محتاجم به دعای خیر...
    سلام
    بنده ی حقیر نیز برای دریافت لینک دانلود ایمیل زدم لطفا بررسی فرمایید
    یا مهدی
    سلام
    خسته نباشید
    اگر ممکنه برای من هم لینک رو ارسال کنید
    یا علی
    دوباره سلام
    ممنون از ارسال ایمیل و ادرس نرم افزار
    پارت 1 قابل دانلود نیست حتی با روشی که گفتین
    ممنون میشم بررسی کنید
    یا علی
    سلام

    اگه می شه لینک دانلود نرم افزار 7Speed Reading رو برام ارسال کنید
  • ساناز امیریان
  • با سلام و خسته نباشید لطفا لینک دانلود 7speed reading رو برای من هم ارسال کنید با تشکر فراوان
    با سلام
    خسته نباشید
    لظفا لینک دانلود نرم افزار 7speed readin را برای من ارسال کنید
    خیلی ممنون
    سلام
    دستت درد نکنه داداش دانلود کردم نرم افزارو
    به نظر خودت نرم افزار فارسی باید بگیریم یا نه با همینم میشه کار کرد؟
    اصلا نیاز به نرم افزار هست؟
    خودت تجربه ای توی این زمینه داری؟
    الان شرایط خودت از نظر تندخوانی به چه صورته؟
    ببخشید سوالات زیاد شد هر کدوم خواستی جواب بده
    ممنون
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    فارسی خیلی بهتره
    بله
    بله!
    الحمدلله
    موفق باشید...!
    سلام
    لطفا لینک نرم افزار را برای من ارسال نمایید . متشکرم
    سلام من به این قسمت میرسم نمی دونم باید چکار کنم
    Step 4:click Home=>Import Text Pack=>Import all 3 given text pack one by one.
    این تکس پک ها کجا قرار دارند که بتوانم ایمپورت کنم؟

    در پناه الله باشید
    با سلام ببخشین چطوری میتونم نرم افزار تاتات را دانلود کنم آیا تو سایت هست ؟ممنون.
    پاسخ:
    سلام. این نرم افزار قابل دانلود نیست. باید از سایت تاتات خریداری کنید تا برایتان ارسال کنند
  • خدایا به امید تو
  • با سلام چطوری میتونیم این نرم افزار را فارسی کنیم؟ ممنون میشم  راهنمای کنید.
    پاسخ:

    سلام

    خود نرم افزار قابلیت فارسی کردن ندارد . فقط می توانید از قسمت home ، گزینه add text را انتخاب نموده و فایل نوشتاری خود را وارد کنید

    با سلام و عرض خدا قوت
    ممنون میشم لینک دانلود رو برا بنده هم بفرستید
    سلام لطفا نام کاربری خودتونو برام ارسال کنید
    برای نویسندگی اضافه کنم
    کپی عذاب وجدان میاره
    شما ببینید هر مطلبی برای کنکوریها بدرد میخوره قرار بدین
    منتظرتونم
    اجرکم عند الله
    پاسخ:
    سلام برادر.لطف دارید.فرقی نداره. این وبلاگ مال خودتونه
    ولی اگه دوست داشتیدبه نام همین وبلاگ بزنید
    ان شاء الله حتما
    سلام
    خدا قوت
    آقا یه سوال
    شما میدونی کل تمرینات این نرم افزار رو باید در هر روز انجام داد یا هر بخش در یک روز؟
    اگر ممکنه یه کم راهنمایی کن
    ممنون
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    ظاهرا تمرینات مربوط به قسمت Triple your reading speed روزانه است
    مابقی جهت آماده سازی است
    سلام خسته نباشد
    متشکر از زحماتتون
    من نرم افزار رو نصب کردم مشکلی هم ندارم
    فقط برای اکسترکت کردنeReflect 7 Speed Reading 2014.part1 پارت 2 میخاد.
    این فایل برای چیه اگه لازمه پارت 2 رو قرار بدین لطفا
    پاسخ:
    سلام برادر. شما باید هرسه پارت را دانلود کرده و اکسترکت کنید. هر سه در صفحه موجود است
    موفق باشید
    لطفا لینک رو برای بنده هم ارسال کنید
    پاسخ:
    ارسال شد
  • مهراد حیدری
  • وبلاگتون واقعا عالیه 
    برای شما ارزو ی سلامتی و موفقیت دارم
  • امیرصالح
  • سلام ممنون میشم لینک را برای بنده هم بفرستید
    سلام
    خیلی ممنون بابت کار خیری که در جهت کمک به هموطنان تون  می کنید .
    اگه امکانش هست  برای بنده نیز  لینک دانلود رو ایمیل بفرمایید.
    اجرتون با امام زمان (عج).
    با تشکر  .
    یا مهدی .
    پاسخ:
    سلام.موفق باشید
    ارسال شد
    سلام خیلی وبلاگ خوبی دارید....دمتون گرم واقعا....واسه منم می شه لینک دانلود رو ایمیل کنید....بی نهایت تشکر

    پاسخ:
    علیکم السلام.
    الحمدلله
    ارسال شد
    سلام ممنون از جوابتون سعی خودم رو میکنم همینجوری که گفتید عمل کنم خیلی ممنون میشم اگه لینک دانلود هم برای من ایمیل کنید
    پاسخ:
    سلام
    ارسال شد
    سلام خسته نباشد
    لطفا لینک دانلود را برام بفرستید ممنون میشم
    salam...khodaeish das khosh nokaretonam dar bast..omidvaram az khoda harchi mikhain beton bede....age zahmati nist linko vase manam send konin...kheili kheiliii mamnon...bazam mamnon
    سلام.......لینک دانلود واسه منم ایمیل کنید...ممنون
    پاسخ:
    سلام. ارسال شد
    salam..khaste nabashid...khoda kheireton bede...age mishe linko vase manam befrestin ...kheiliii mamnon misham...batashakor...bazam mamnon
    پاسخ:
    سلام. متشکرم . ارسال شد
    با سلام
    روز به امامت رسیدن امام زمان (عج) را خدمت شما و همه شیعیان تبریک می گم.
    از اینکه دیدم فردی هست در جهت پر رونق کردن فرهنگ کتابخوانی قدم برداشته خیلی خوشحال شدم - می دونستید که رهبری هم کتابها را با تندخوانی می خونند و این را از نصرت یاد گرفتند؟ به نظر بنده در این جامعه همه باید به مهارت تندخوانی وارد باشند و حداقل دو سه روز یکبار یک کتاب مطالعه کنند و اوقاتشون را تلف نکنند.
    از زحمات شما به نوبه خودم تشکر می کنم و خسته نباشید می گم
    ممنون می شم اگه لینک دانلود را برای بنده هم ارسال کنید نائب الزیاره و دعاگوی شما در حرم حضرت معصومه می شوم
    پاسخ:
    علیکم السلام
    من هم به شما و همه انسان های عالم این روز عزیز را تبریک می گم
    درباره شیوه مطالعه رهبری و سرعت مطالعه ایشون اگر اطلاعی دارید ممنون میشم ارسال کنید
    التماس دعا

    سلام لطفا اگه میشه آموزش کامل همراه با تصویر به زبان فارسی به صورت فایل پی دی اف درست کنید تا بهتر بتونیم از این نرم افزار اسستفاده کنیم ممنون میشم
    پاسخ:
    سلام.انشاء الله اگر فرصت شد
    ye donya mamnonnn ............................:)
    پاسخ:
    موفق باشید

    باسلام وتشکرازمطالب خوبتون من فایل کاواشیمارادانلودکردم امانمی تونم ازش استفاده کنم ازمن رمزیاپسوردمی خاداگه ممکنه بهم کمک کنید بازهم ممنونم

    پاسخ:
    سلام. کدام یکی ؟
    رمز فایل فشرده یا رمز خود نرم افزار ؟
    با عرض سلام و خسته نباشید بنده یبار مینجا از جنابعالی درخواست لینک دانتود کرده بودم اما متاسفانه جوابی نیومده. اگه صرفا باید به آدرسی که گفتین ایمیل زده بشه. به اونم ایمیل بزنم. ممنون از زحمات شما
    پاسخ:
    سلام. بله. ارسال شد
    دوستان اگر لطف کنند درخواست لینک را به همان آدرس مذکور ارسال کنند بهتر است.
    salam,,khaste nabashid,,,kheili kheilii mamnon misham age to in zamine komakam konid,,,hamechiee narm afzar ok ok,,faghat ke daram marahelo pish miram pace training kar nemikone,,yani ye safhe miad ke rosh neveshte cancel , start bad har kari mikonam hich etefaghi nemiofte...mikham bedonam vase hame in shekliee ya ye rahe halii daree...ba tashakore faravan..mogheye doa kardan maro az yad nabarid...ba tashakor
    پاسخ:
    سلام.بله متاسفانه این قسمت را نمایش نمیده. احتمالا مشکل مربوط به نقصان نرم افزار کرک شده هست
  • سید جواد بارودکو
  • سلام خدا قوت
    لطفا لینک دانلود رو برام بفرستید
    salam agar emkanesh has baraye man ilink download befrestid
    mamnoonam

    پاسخ:
    سلام.ارسال شد
  • سید جواد بارودکو
  • سلام فایل هارو دانلود کردم اما موقع نصب ارور میده که فایل خرابه دوباره سعی کنید
    دفعه بعد هم همین ارور رو داد
    پاسخ:
    سلام. متن انگلیسی ارور را ارسال کنید
    با سلام بنده یه سوال داشتم که خواستم شما منو راهنمای کنید شاید سوالم به این نرم افزار ربطی نداشته باشه ولی خواستم که لطف کنین منو راهنمای کنید ممنون.
    ببخشید شما آیا از جعبه جی 5 خبر  دارین چطوریه؟ یا خودتون استفاده کردین؟ ایا اینطور که تعریف میکنن هست یا ارزش نداره؟ از دوستانتان یا فامیل هاتون کسی استفاده کرده که چطوریه؟ ممنون میشم جواب بدین.
    پاسخ:
    سلام. بله
    جی 5  یا همان جعبه لایتنر که بر اساس قواعد حافظه و منحنی فراموشی ساخته شده و از اصل روانشناسی پاداش های فوری بهره گرفته است یکی از ابزارهای مناسب جهت یادگیری و حفظ کردن مطالب است که بیشتر درحفظ لغات به کار میرود.
    در این باره به مقالات مرتبط با جعبه لایتنر در اینترنت مراجعه کنید
    سلام با تشکر از وب خوبتون 
    ممنون میشم برای منم بفرستین
    حاجی دمت گرم 7 speed , رو به منم بفرستین  شاید درکمون رفت بالا 
    دعاتون میکنم 

    پاسخ:
    سلام
    امید به خدا!
    ارسال شد
  • ارسلان صابری
  • سلام
    ببخشید من ایمیل فرستادم  ولی جوابی ندادید.ممنون میشم لینک رو بهم بدید


    پاسخ:
    سلام
    ارسال شد
  • مهرشاد مسعودی
  • لطفا لینک دانلود را برای من بفرستید
    ممنون
    سلام
    خیلی ممنون از سایت تون
    لطفا برنامه های تند خوانی با زبان فارسی هم تو سایت قرار بدین
    البته رایگان!!!!
    مثل تاتات و...
    لطفا جوابتونو برام ایمیل کنید

    پاسخ:
    سلام برادر
    این وبلاگ قصد دارد در زمینه تندخوانی و ترویج فرهنگ کتابخوانی از تمامی امکانات استفاده کند ولی حقوق تولید کنندگان ایرانی را زیر پا نمی گذارد!
    ان شاء الله اگر در آینده تولید کنندگان ایرانی ، مجانی تولید کنند حتما انتشار خواهیم داد

    سلام اگه نیایم تاتات بخریم کدوم نرم افزار خارجی رو پیشنهاد میکنید و چند درصد اون نتیجه ای 

    که تاتات میده اون نرم افزار پیشنهادی شما میده؟؟؟

    پاسخ:
    سلام arman (امیر!) عزیز
    به شخصه نرم افزار eyeq را توصیه می کنم. اگر به زبان انگلیسی مسلط باشید تاثیرش بالاست وگرنه بیشتر برای تمرین چشمی به کار می آید 
    سلام لطفا لینک دانلود  این نرم افزار را برای من بفرستید ممنون ..
    سلام
    بعد از اجرای نرم افزار فیلم های آموزشی و تمرینات باز نمی شوند.
    لطفاً راهنمایی فرمائید.متشکر از زحماتتون.
    سلام
    واسه نصب برنامه خودش net.frame work رو دانلود کرد و مراحل نصب رو طی کرد.
    ولی .....
    حتی واسه log in شدن یک user ساختم.
    همه گزینه ها و تب ها می آد اما دریغ از یکی از فایلاش که اجرا کنه....!!!
    خیلی دپرس شدم.
    کلی ذوق و شوق داشتم...
    پاسخ:
    سلام. نمی دونم مشکل چیه. از بنده و خیلی از کاربران جواب میده.
    البته بعضی از مراحلش جواب نمیده که احتمالا مربوط به نسخه کرک شده اون هست
    سلام
    این ارور میدونید برای چیه؟
    couldnot load activity
    please try again
    سلام. لطفا لینک دانلود را ارسال کنید.
    با تشکر
    پاسخ:
    سلام . ارسال شد
    سلام
    iهر تبی رو باز میکنم پیغام میده.
    این ارور میدونید برای چیه؟
    couldnot load activity
    please try again

    metareading.blog.ir
    پاسخ:
    سلام. فکر کنم مشکل مربوط به سیستم شماست. در سیستم دیگری نصب کنید
  • عرفان عارف
  • با سلام اگه میشه لینک دانلود را برام ارسال کنید
  • عرفان عارف
  • با سلام اگه میشه لینک دانلود 7speed reading 2014 ارسال فرمایید
    پاسخ:
    سلام.ارسال شد
    ممنون از اینکه فایل دانلود رو واسم فرستادید
    ولی پارت 2و3 رو وقتی که میخوای اکسترکت کنی ارور میده، میدونید باید چیکار کنم؟
    پاسخ:
    سلام. احتمالا ناقص دانلود شده. با نرم افزارهای مدیریت دانلود ،دانلود کنید
    با سلام من ایمیل را ارسال کردم ولی لینکی به دستم هنوز نرسیده    لطفا لینک را ارسال کنید با تشکر 
    پاسخ:
    سلام.مجدد ارسال شد
    لطفا لینک رو ارسال کیند در ضمن خودم هم بهتون ایمیل زدم
    سلام لینک را برایم ارسال کنید...
    ممنون از زحماتتون
    پاسخ:
    سلام . ارسال شد

    با سلام

    لطفا لینک را برایم ارسال کنید.

    سلام
    آیا کسی از دوستان نرم افزار تاتات را داره؟!
    ازش راضی هست؟
    میشه امانت به ما هم بده!
    ممنون
    سلام 
    زحمتی لینک رو میفرستین ؟
    منووووون 
    سلام لظفا لینک دانلود این نرم افزار برای من نیز ارسال کنید . متشکرم
    سلام لطفا لینک برنامه 7 speed reading را ارسال بفرمایید . مرسی
    با سلام
    وقت بخیر 
    لظفا لینک دانلود نرم افزار 7speed readin را برای من ارسال کنید
     سپاسگزارم
    با سلام من این نرم افزار را نصب کرده بودم ولی بعد یه مدت دیگه کار نکرد هر کاری میکنم باز میشه لطفا دوباره لینکشو برام بفرستن.
    تکست فارسی وارد کردم اما چطوری تمرینات رو به این فایل ارجاع بدم؟ تا فارسی تمرین کنم ؟
    فهمیدم چطوری تکست رو چنج کنم
    ولی فارسی رو از چپ به راست نشون میده و غیر خوانا هست
    با سلام 
    لطفا لینک دانلود برنامه نرم افزار 7speed   را برای من ایمیل کنید 
    با تشکر
    سلام
    ممنون میشم اگه لینکشو برام بفرستید
    سلام . خدا قوت . ممنون میشم اگر برای من هم لینک دانلود این نرم افزار ارسال بشه . ممن.ن از شما
    salam baradare azize man bande be adresetun email zadam va darkhast kardam mamnun misham age zahmat bekeshin o bray man ham befrestin.mamnoonam
    پاسخ:
    سلام. مجددا ارسال شد
  • راضیه جعفری
  • باسلام و وقت بخیر
    لطفا طریقه نصب نرم افزار را توضیح دهید باتوجه به این که سه فایل فشرده داریم و بعدبرای من یوزر پسورد میخواد شاید کامل نصب نشده بعد از extract کردن چند تا پیام نصب میاد من یکیشو رفتم .لطفا راهنمایی بفرمایید.
    باتشکر
    پاسخ:
    سلام. اگر 3 فایل به طور کامل دانلود شده باشند ، پس از وارد کردن پسورد فایل فشرده ، یک فایل اجرایی خارج می شود. برای نصب این فایل پسورد مخصوص آن که در صفحه دانلود ذکر شده را وارد کنید.
    پس از نصب کامل و در هنگام اجرا از شما یوزر و پسورد شخصی شما را می خواهد که هر چه خواستید وارد کنید.
    موفق باشید

    سلام 
    من نرم افزارو اجرا کردم ولی چرا فایل ویدیویی پخش نمیشه!؟؟
    به نظر شما تندخوانی نصرت خوبه که بخرم؟نسبت به تاتات در چه سطحیه؟
    مرسی ممنون سایت عالی  ایی دارین :)
    امیدوارم هرچی از خدا  جون میخواین برآورده بشه...
    پیروز و سر بلند باشید
    پاسخ:
    سلام. نرم افزار مشکلی نداره. احتمالا مربوط به ویندوز شماست

    تندخوانی نصرت جزو اولین و قدیمی ترین برنامه های تندخوانی در ایران هست که بیشتر مربوط به آموزش تندخوانی است. 
    تاتات یک نرم افزار تمرینی است که بر اساس متدهای جدید تندخوانی ساخته شده و در مدت زمان 12 روز شما را به چند برابر سرعت فعلی می رساند

    از حسن نظر شما متشکرم. الهی آمین

  • راضیه جعفری
  • باسلام
    متشکرم.من هم تقریبا همین کار رو کردم فقط فایل اجرایی رو که نصب کردم ازم پسورد نخواست!برنامه نصب شده کار هم میکنه ولی حدس میزنم بعد مدتی کار نکنه نمیدونم مشکل کجاست  که ازم پسورد نمیخواد
    پاسخ:
    سلام. اگه پسورد نخواست که چه بهتر ! مشکلی نیست. کار میده
    برادر سلام 
    این لایسنسی که برای ویندوز هست برای مک کار نمیده!     
    لایسنس دیگه ای ندارید که برای مک باشه؟
    تشکر!
    پاسخ:
    سلام برادر!
    نه متاسفانه. فقط همین موجود بود!
    سلام خسته نباشید
    ویندوزم 8 هستش!خب مشکلش چیه؟چی کار کنم؟؟
    فایلای ویدیویی مهمن؟!؟؟یعنی اگه نبینم تو روند پیشرفتم خلل ایجاد میکنه؟؟
    مرسی از راهنماییتون
    نصرت روشاش قدیمیه؟!یعنی سرعتم بالا نمیره؟
    خب من نرم افزار تندخوانی شما رو دانلود کردم البته هردو اما میخواستم تندخوانی فارسی رو هم بخرم که دیگه کامل تندخوان حرفه ای بشم!!
    امیدوارم شاد شاد باشید
    پاسخ:
    سلام. متاسفانه کارشناس نرم افزار نیستم.بهتر است با یک متخصص مشورت کنید
    فایلهای ویدئویی مربوط آموزش و توضیحات مراحل نرم افزار به زبان انگلیسی هست. 
    عرض کردم از قدیمی ترین آموزش هاست نه قدیمی ! همه روش های تندخوانی با تمرین زیاد و مستمر جواب میده ولی تاتات تضمینی تر است

    سلام ا

    متشکرم بابت وبلاگ عالیتون  لطفا لینک نرم افزار را هم برای من ارسال نمایید

    با عرض تشکر مجدد

    ba salam duste aziz man chan ruzieh k montazeram ta link download ro  daryaft konam age emkanesh hast lotfan braye bande ham ersal befarmayid .motashakeram
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز. در صورتی که به ایمیل درخواست داده باشید در اولین فرصت برایتان ارسال می شود
    با سلام خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز
    لطفا لینک را برای بنده ارسال کنید.
    با تشکر از سایت خوبتون
    با سلام خدمت شما دوست عزیز
    من نرم افزار رو دانلود کردم ولی بعضی قسمت های تمرینات چشمیش رو نمیاره مثلا اونجایی که میگه start یا cancel رو بزن میاره ولی روی هر کدوم کلیک میکنم هیچ عکس العملی نشون نمیده اصلا انگار یه عکسی اونجا هستش که رو هرجاش کلیک میکنی هیچ فرقی نمیکنه !!!!
    یا مثلا وقتی بعضی از تمرینات رو میزنم بیاره میگه 5 و4 و3 و2 و 1 و هیچ !!!!!!
    دیگه هیچی نمیاره و صفحه آبی میمونه !!!!!!
    میدونید مشکلش چیه آیا میتونه از فلش پلیر باشه ؟
    سلام
    چند روزه بهتون ایمیل زدم ولی لینک دانلود رو ارسال نکردید
  • Daniel اسفراین
  • سلام 
    منم مشکل جناب hassanbnd رو دارم بخش های دارای دکمه های start و cancel غیر فعال و عیب از فلش پلیر نیست سیستمم windows 7/32bit / sp1/ ultimate/laptop Dell در ضمن از پشتیبان جهانی نرم افزار کمک خواستم اما ازم خواسته تا نام کاربری کامل و ایمیل مربوط به زمان خرید رو براش ارسال کنم تا پاسخ بده. 
    با تشکر  
    پاسخ:
    سلام
    این مشکل را کاربران زیادی مطرح کرده اند و به احتمال زیاد مربوط به نسخه کرک شده ی این نرم افزار است که نواقصی را با خود دارد.
     اگر دوستان عزیز نسخه کامل تری را به دست آوردند اطلاع دهند تا در اختیار دیگر کاربران قرار دهیم
  • مرتضی برزگر
  • با سلام و خسته نباشید خیلی خیلی خوشحالم که همچین وبلاگی رو ایجاد کردید برای انتشار همچین نرم افزارها و مطالبی که ما ایرانی ها خیلی به این چنین مطالب و نرم افزارهای نیاز داریم ، خسته نباشید و خدا قوت به شما
    اگه لطف کنید و لینک دانلود رو برای من هم ارسال کنید خیلی خوشحال می شم
    اینم ایمیل منه barzegar.tdm@gmail.com
    واقعا نیاز دارم به این نرم افزار با تشکر از زحماتتون
    با سلام سال نو بر شما مبارک.
    بهارتان فاطمی
    lotfan barname tatat ro ham bezarin :)
    پاسخ:
    سلام جانم
    نرم افزار تاتات سریال و کد مخصوص دارد و قابلیت دانلود مجانی ندارد! باید از طریق سایت تولید کننده خریداری کنید
  • گلبرگ دانلود
  • سلام و عرض ادب خدمت شما،
    به منظور حمایت از سایت گلبرگ دانلود که تمام مطالب آن رایگان و با زحمت فراوان جمع آوری شده و به استفاده عموم و بویژه بیانی های عزیز قرار گرفته لطفا هر نوع مطلب در مورد نرم افزار و بازی موردنیازتون رو از سایت ما دانلود کنید تا امید بیشتری برای ادامه راه بین بهترین وبسایت های دانلود پارسی داشته باشیم.(اگر میتونید آدرس مارو لینک کنید در صفحه پیوندهای خودتون)
    یاحق
  • مقاله سرا پارس پا
  • سلام دوست عزیز
    وب خوبی دارید مایل هستم با شما تبادل لینک داشته باشم
    وب من maghalehsara.blog.ir .
    اگر مایل بودید من رو لینک کنید و اطلاع بدبد تا شما رو لینک کنم.با تشکر
    پاسخ:
    سلام دوست خوبم
    متشکرم
    لینک شدید
    به شرط مطالب سالم
    و مطابق اخلاق

    موفق باشید

    سلام
    وبلاگ خیلی خوبی داری
    با استفاده از این سایت بازدید وبلاگت رو بالا ببر که بهتر بشه
    تبادل بنر و لینک هم میتونی انجام بدی
    24ip.ir
    حتما امتحانش کن بازدهی خوبی داره واست
    پاسخ:
    سلام
    متشکرم
    لطف دارید
    سلام خوب هستید مدیر وبلاگ متاریدینگ؟
    ببخشید میشه ادرس سایت مارو در لیست پیوندهاون قرار بدید؟
    با اسم
    نقشه کلش آف کلنز
    http://www.mapclashofclans.ir
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز

    از آنجا که بازی های کامپیوتری و موبایلی عمدتا ذهن را درگیر کرده و موجب افت شدید تمرکز می شود

    و از آنجا که متاسفانه امثال این بازی وقت گرانتر از طلای جوانان عزیز کشورمان را هدف گرفته و دائما به فکر بالا بردن "لِوِل" خود و خرید "جِم" و پول ریختن به حساب سازنده هستند و از درس و بحث و ارتقای علمی غافل شده اند ...

    شرمنده شماهستم!!
    سلام
    این نرم‌افزار برای اندروید هم جواب میده؟
    میشه به پیشرفت سریع‌تر برای  کنکور دو ماه آینده کمک کنه؟؟
    ممنون
    پاسخ:
    سلام
    برای اندروید نه!
    بله. هر چه بیشتر تمرین کنید سرعت و درک شما بیشتر خواهد شد
    البته بایستی تمرینات را اصولی و مستمر انجام دهید
    برای شروع پیشنهاد میکنم از مقالات تندخوانی و نرم افزار eyeq استفاده کنید
    موفق باشید
  • کنکور ارشد مدیریت رسانه
  • با سلام
    ممنون از وب خوبتون به ماهم سر بزنید
    پاسخ:
    سلام
    متشکرم
    با سلام
    وبلاگ خوبی دارید.
    از وبلاگ ما هم دیدن کنید.
    ست آپ - مجله خبری و آموزشی کامپیوتر
    setup-mag.blog.ir
    یا تشکر
    پاسخ:
    سلام
    متشکرم
    • باسلام .

      رویش معرفت ؛ وبلاگی برای آشنایی بهتر با رشته علوم انسانی.

      سری به وبلاگ ما بزنید:http://rouyesh790.blog.ir/

      درضمن ممنون از وبلاگ خوبتون

    پاسخ:
    سلام.
    متشکرم
    وبلاگ شما نیز مشاهده شد
    خوب و زیبا بود

    لینک شدید...

    موفق باشید

    سلام
    اگه می خوای از وبلاگت پول در بیاری و این همه زحمتت به هدر نره یه سر به وبلاگ زیر بزن
    http://earn-money.blog.ir
    به فروشگاه اینترنتی ما هم سری بزنید.
    قیمت های باور نکردنی
    setup-mag.eshopfa.biz
    پرداخت درب متزل
    خریدی مطمئن

  • همراه رایانه
  • سلام به سایت ما هم سری بزنین
    شاید برای بیشتر اعضای این وبلاپگ بدرد نخوره ولی برای مبتدی های علوم رایانه خوبه
    با تشکر
    برقبانی
    http://iranianit.xzn.ir
    پاسخ:
    سلام.
    موفق باشید
    دایرکتوری تبادل لینک - مکانی برای معرفی وبلاگ و وبسایت شما

    www.Linc.ir
  • خادم الشهداء
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    با پوستر /قرقگاه زمانی 
    بیانات حضرت آیت الله سید علی قاضی طباطبایی پیرامون ماههای رجب ، شعبان و ماه مبارک رمضان
    بروز هستیم 
    http://ammar-g.blog.ir/
    یا علی
    با سلام
    خیلی تشکر از وبلاگ خوب تان، اجر تان با خدا
    مدتی است که هیچ مطلبی جدید در وب گذاشته نشده است، امیدوارم حالتان خوب باشد؟
    در ضمن میخواستم بدانم تندخوان ترین فرد ایرانی اکنون چه کسی هست و سرعتش چنده؟ کلا رکورد تندخوانی در زبان فارسی را از کجا باید بدانیم که چند است اکنون؟
    با تشکر
    پاسخ:
    علیکم السلام
    از پیگیری و لطف شما سپاسگزارم.
    چند ماهی است که اشتغالات ،فرصت رسیدگی به وبلاگ نمی دهد. (البته مطلب خیلی ویژه ای هم به دستمان نرسید که نمایش بدهیم!)
    متاسفانه درایران هنوز رکورد گیری نشده . قطعا در ایران افراد تندخوان زیادی داریم ولی شخصیت و سرعت مطالعه آنها ناشناخته است
    امیدواریم مسئولین و برنامه ریزان کشور و صداوسیما به فکر افتاده و مسابقاتی در این باره برگزار کنند
    موفق باشید
    ممنون میشم اگر برای من نیز ایمیل کنید 
    خیلی جذاب بود
    مرسی
    لایک
    پاسخ:
    متشکرم.
    لطف دارید

  • حسین خانزاده
  • با سلام

    من حسین خانزاده هستم

    مدیر وبلاگ seratnews.blog.ir

    هدف من از ساختن این وبلاگ مطالبی برای آگاهی بیشتر شما است

    محتوای سایت من منتظران مهدی عجل الله تعالی و فرجه و الشریف است

    خواهشمند است از وبلاگ من دیدن فرمایید و با نظرات خود من را یاری نمایید

    با تشکر

    پاسخ:
    سلام
    موفق باشید
    سلام
    از وبلاگ شما دیدن کردم جالب بود
    لطفااز سایت ما بازدید کنید
    www.vanisshop.ir
    برنامه با موفقیت اجرا شد
    اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
    اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
    اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
    ...
    تشکر فراوان
  • مجله اینترنتی خانواده ایرانی
  • سلام علیکم دوست گرامی.
    سایتی با عنوان مجله اینترنتی خانواده ایرانی راه اندازی کرده ام.
    از شما دعوت می کنم برای عضویت در سایت ما اقدام کنید.
    بعد از عضویت می توانید با سایر کاربران در انجمن تبادل نظر کنید و مطالب دلخواه خود را برای ما بفرستید
    .همچنین سوالات زناشویی و مشاوره را میتوانید مطرح کنید و از تجربیات سایر کاربران استفاده کنید.
    منتظر شما دوست عزیز هستم.
    این وبلاگ قصد معرفی و آموزش نکات ارزشمند در حوزه بهبود و ارتقا کسب و کار در سازمان های ایرانی و خارجی را دارد.
    باشد که تغییری حاصل شود.
  • اشکان عاشوری
  • سلام برادر
    بهتون خدا قوت می گم و از شما بابت مطالب باارزش و ذی قیمتی که برای مردم ایران زمین می گذارید ممنون و سپاسگزارم.
    بسیاری از دوستان شکوه و گلایه می کنند که بعد از نصب نرم افزار، قسمت تمرین ها اجرا نمی شود. بنده شخصاً با این مشکل مواجهه شدم. اما با نصب نرم افزار Adobe Shockware Player مشکلم حل شد. دوستان، می تونن این نرم افزار رو از لینک زیر دانلود کنن:

    اللّهم صلّی علی محمّد و آل محمّد...

    پاسخ:
    سلام
    متشکرم
    ممنون جالب بود
  • تبلیغات اینترنتی
  • باسلام ودرود برشما دوست گرامی وبلاگ خیلی زیبا وشیکی دارید ازخداوند منان موفقیت همیشگی برایتان آرزومندم

    دوست گرامی بنده یک سایت در زمینه تبلیغات رایگان وتبلیغات اینترنتی رایگان ودرج آگهی رایگان در اینترنت دارم وازشما دوست عزیز دعوت میکنم به سایت ما به آدرس www.niazgoo.com مراجعه فرمایید ومارا خوشحال فرمایید.اگه امکان پذیر می باشد لینک سایت ما هم در قسمت پیوندهای سایت تون ولینک دوستان وارد کنید تا دوستان وکاربران عزیز با این سایت آشناشوند وبتوانند تبلیغات خودشان را به صورت رایگان ثبت کنند.
    تشکر از لطف شما
     ‫اگر می خواهید طراحی وبلاگتان را در سرویس دهنده بیان(blog.ir) به سایت تبدیل کنید به سایت زیر مراجعه و با هزینه کم این کار را انجام دهید http://8soft.ir
    سلام خسته نباشید!وبلاگ بسیار زیبایی دارین!!یاس بنر با طراحی های با کیفیت و کم هزینه خود در خدمت شما دوستان عزیز میباشد!!برای سفارش بنر و هدر و لوگو لطفا به وبسایت مراجعه کنید!از مراجعه شما بسیار خوشحال میشیم!منتظریم!
    پاسخ:
    سلام. متشکرم

    سلام به شمادوست گرامی .

    وبلاگ بسیار خوبی دارید امید وارم از وبلاگ خبری ماهم دیدن فرمایید.


    panabosh.blog.ir
    پاسخ:
    سلام.متشکرم. حتما...
    خیلی مفید بود ممنون
    سلام
    متشکرم. لینک کردم.
    موفق باشید.
    پاسخ:
    متشکرم
    ان شاء الله شما هم با مطالب خوب و مفید ادامه بدید
    سلام
    متشکرم. لینک کردم.
    موفق باشید.
    سلام باتشکر فراوان ازلطفتون .ایامتون پیشرفته که نیاز به درک بالا وتفکر روی متن انها دارد مثل کتب حقوقی یافلسفی و... امکان خواندن انها بااین نرم افزار ویانرم افزارهای مشابه وجود دارد یعنی از درک مطلب کاسته نمیشود ویامفهوم جملات به درستی برداشت میشود باتشکر
    پاسخ:
    سلام.
    یک اصل کلی درباره تندخوانی متون فنی و پیچیده این است که ابتدا بایستی خود مطلب به صورت کامل درک و خلاصه نویسی شود و اگر نیاز به رمز گذاری و نشانه گذاری است این کار را انجام دهید و برای مرور مطالب (ــِ فهمیده شده)از روش تندخوانی استفاده کنید. به این صورت درک مطلب صحیحی انجام می شود

    سلام مطالبت خیلی خوب بود امیدارم همیشه موفق باشی میشه لطفا سایت من رو لینک کنی با عنوان  روبیت-دنیای فناوری و با ادرس roobit.ir خیلی ممنون

    سلام دوست عزیز
    ممنون میشم اگه سایت منو تو وبلاگت معرفی کنی و لینکمو تو سایتت بزاری.
    سایت من داری بیش از 800 هزار عنوان کتاب خارجیه که از خیلی از سایتای بزرگ خارجی هم بیشتر کتاب دارم.
    تمامی مقالات و کتاب های درخواستی هم تا 8 ساعت برای کاربران ارسال میکنم.

    http://www.file3.ir

    لطفا اگه لینکمو گذاشتی بهم ایمیل بده و لینک وبلاگتو بده تا منم جبران کنم
    ممنون.
  • محمد امین صادقی
  • خرید آنلاین شارژ ایرانسل . همراه اول . تالیا . رایتل و پرداخت قبوض
    همراه با قرعه کشی هفتگی و جوایز ارزنده
    شارژ تلفن همراه خودرا از فروشگاه ما تهیه فرمایید
    http://ircell.net
    سلام وبلاگ خوبی داری اگه میشه سایت منو با عنوان چت روم لینک کن

    چت روم
    هیس چت

    http://www.hischat.ir

    ممنون :)

    سلام

    پسورد برای اکستراکت چیه ؟

    ممنون

    پاسخ:
    سلام. لطفا دقت کنید. در صفحه دانلود ذکر شده
  • علی اصغر گنجعلی
  • سلام برادر میشه منو لینک کنی چون من شمارو لینک کردم آدرس وبم
    Imperial-King.blog.ir هستش
    منو با نام Imperial King لینک کن بیزحمت
    سلام
    داداش چه خبره؟
    500 مگ؟
    بابا برنامه های 5 مگی بذار!
  • clash1111clash.blog.ir
  • سلام به وبلاگ منم سر بزنید
    سلام
    سایت زیبا و پر محتوایی داری
    به منم سر بزن
    ممنون
    sosol.ir
  • سجاد محمد خانی
  • به نام خداوند
    سلام سلام سلام ، خوبی سلامتی
    بیا یه نظر بنداز به وب من نظرتو بگو
    اگرم دوست داشتی با نام مصور منو لینک کن بگو تا لینکت کنم
    منتظرم
    یاعلی
    http://mosavver.blog.ir/
  • مهران عزتی
  • باسلام

    برای افزایش بازدید سایت خودتون و ما و همچین بالا رفتن رتبه در الکسا مارو با نام اخبار فناوری لینک کنید.

    www.feraa.blog.ir

    بعد از لینک کردن به ما خبر دهید تا شملرو  لینک کنیم.

    ابن عباس (رض) : معاویة حمار است !

     

    http://al-shia.blog.ir/post/255

     

    http://nedayeshia.com/276/.html

     

    http://saduq.net/?p=1095

     

    غزالی (حجة الاسلام اهل سنت) : ابوحنیفه نه مجتهد بود و نه زبان عربی بلد بود و نه چیزی از حدیث می دانست !

     

    http://al-shia.blog.ir/post/254

     

    http://nedayeshia.com/275/.html

     

    http://saduq.net/?p=1088

     

    ابو عثمان صابونی (از علمای اهل سنت) و سفر برای زیارت قبر پیامبر + تحریف کتاب صابونی به دست وهابیون

     

    http://al-shia.blog.ir/post/253

     

    http://nedayeshia.com/274/.html

     

    http://saduq.net/?p=1055

     

    تحریف و دستبرد در کتاب " المعجم المختص بالمحدثین " ذهبی

     

    http://al-shia.blog.ir/post/252

     

    http://nedayeshia.com/273/.html

     

    http://saduq.net/?p=1049

     

    تحریف و دستبرد در کتاب " ذیل تاریخ الاسلام " ذهبی

     

    http://al-shia.blog.ir/post/251

     

    http://nedayeshia.com/272/.html

     

    http://saduq.net/?p=1041

  • هاشم سرحدی
  • طراحی پوستر و بنر فرهنگی، مذهبی و انواع فایلهای گرافیکی( قالب سایت،بنر متحرک تبلیغاتی،پوستر،لوگو،بروشور،مجله و نشریه،کارت ویزیت و...)
    sarhadi.blog.ir
  • هادی عظیمی
  • سلام وب خوبی داری خوشحال میشم به وبم سر بزنی و ترفند ها رو بخری و استفاده مفید ازشون ببری
    سلام دوستان اگر قصد دارید که از زندگی خود لذت ببرید همین حالا به وبسایت بنده سربزنید که  بهترین وسایل را برای زندگی آرام و اسوده برای شما فراهم اورده است
    iraniantejarat.blog.ir
    وبتون عالیه .

    سلام  احترام

    وبلاگ خوبی دارید و من از وبلاگتون استفاده بردم.

    موفق و پیروز باشید.

    http://byst.ir/buy-checkout.php?code=AG236701&vendor=5836&bz=77860
    پاسخ:
    سلام
    متشکرم
  • توری مجیک مش
  • سلام دوست عزیز
    وبلاگ خوبی دارین
    به ما هم حتما سری بزنین خیلی خوشحال میشم.

    یه محصول هم بهتون پیشنهاد میدم حتما نگاش کنید در تابستان خیلی بدرد میخوره. قیمتش هم خیلی مناسبه.
    توری مجیک مش
    توری درب مجیک مش برای نصب به انواع درب خانه برای جلوگیری از ورود پشه و مگس و تمام حشرات موذی و استفاده از هوای تازه و مطبوع بیرون
    درب توری مجیک مش با باز و بسته شدن خودکار بدون دخالت دست
    خرید توری مجیک مش با قیمت ارزان

    شاد و سلامت باشید

    پاسخ:
    سلام
    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام.احسنت. وب خوبی دارید
  • پیمان حسن زاده
  • سلام دوست عزیز نماز و روزه هاتون قبول حق

    از وبلاگ ات خیلی خوشم اومده، یه جوراایی خیلی خاصه!

    امیدوارم همیشه موفق و موید باشی

    من مدیر سایت جعبه پیتزا هستم خوشحال میشم بیای سایتم رو ببینی و نظرت رو بهم بگی

    www.jabehpizza.ir

     

    پاسخ:
    سلام. متشکرم.
    وبلاگ زیبایی دارید
    اگر می توانستید یک جایی هم برای مقالات علمی در سایت انجام قرار دهید (ولو در رشته کاری خودتان) بهتر از این هم می شد
    امیدوارم در کارتان موفق باشید
  • تبادل لینک رایگان
  • تبادل لینک خودکار و رایگان برای همه وبلاگ ها و وبسایت ها

    تبادل لینک = افزایش بازدید و افزایش پیج رنک گوگل وبلاگ و وبسایت شما

    پیج رنک سایت ما 2 می باشد

    برای ثبت لینک وبلاگ خود کلیک کنید

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------

    استخدام ایران ، سایت آگهی و اخبار استخدامی کشور
    سلام
    یه پیشنهاد فوق العاده 
    برای افزایش بازدید کننده های خود و اینکه بلاگ شما در سطر اول نتایج گوگل پیدا شود پشنهاد میکنم با بلاگ ما با آمار 1.600.000 بازدید کننده تبادل لینک کنید
    به همین منظور لینک مارار در پیوند های بلاگ خود قرار دهید و سپس به ما از طریق بلاگ ما ( teamandroid.blog.ir ) یا ایمیل اطلاع دهید تا لینک شما را در قالب بلاگ خور قرار دهیم .
    ممنون
  • تبادل لینک رایگان
  • سلام و درود بر شما دوست گرامی ، مطلب خوبی بود ، از شما تشکر می کنم .

    لطفا از سایت ما (سایت تبادل لینک خودکار و رایگان برای همه وبلاگ ها و وبسایت ها ) دیدن فرمایید

    تبادل لینک = افزایش بازدید و افزایش پیج رنک گوگل وبلاگ و وبسایت شما

    پیج رنک سایت ما 2 می باشد


    پاسخ:
    سلام. متشکرم
    موفق باشید
  • حمید صحراپور
  • با سلام و عرض ادب؛
    دین کالا؛ فروشگاه اینترنتی کتاب های مذهبی، دفاع مقدس و محصولات فرهنگی؛
    افتخار داریم شما را در سایت خود و درقسمت"لینک دوستان" با بازدید بالا پیوند کنیم و از شما تقاضا داریم ما را با نام "فروشگاه کتاب دین کالا" پیوند کرده و پس از درج سایت ما در قسمت تماس با ما اطلاع بدهید تا سریعا شما را لینک کنیم.

    همچنین کد تخفیف: 3002  کدی است که بعنوان هدیه ای ناقابل برای شما جهت خرید کتاب در نظر گرفته شده است و خدمت شما تقدیم می گردد.
    بسیار سپاس داریم.
    منتظر شما هستیم...

  • گروه هنر و تو
  • سلام و عرض ادب
    ما گروه هنری دانش آموزی علامه حلی 2 هستیم و درخواست تبادل لینک داریم
    با تبادل لینک هم موافقیم
    از شما خواهشمندیم که وبلاگ مارا با اسم گروه هنر و تو لینک کنید
    در ضمن اگر می خواهید در وبلاگمون لینک شوید، با گذاشتن دیدگاه اسمی که می خواهید لینک شوید را بنویسید
    باتشکر
    هنر و تو
    honaroto.blog.ir
  • سید مجتبی خوش نظر
  • سلام من وب خوبی دارم آدرسش : perfect-learning.blog.ir هست . سر بزن خوشحال می شم :) 

    آموزش های خوبی میزارم مثل برنامه نویسی ، اندروید ، کامپیوتر و ... منتظرت هستم حتما بهم یه سری بزن
  • جواد حسینی بهلولی
  • سلام مطلب بسیار مفیدی بود .
    موفق باشید.
    به ما هم سر زنید - خوشحال میشم .
    با تشکر و احترام.
    http://iprank.ir
    http://popup.iprank.ir
    http://refighchat.com
  • محمد شایقی
  • سلام
    تبادل لینکمیکنی؟
    خبرم کن
    پاسخ:
    سلام دوست خوبم
    اگر سایت یا وبلاگی در رابطه با موضوع این وبلاگ یا مباحث علمی و تحقیقی باشه حتما
  • امیرمسعود پایدار
  • سلام ببخشید قالب وبلاگتون چیه ؟
    لطفا به ما هم بگید استفاده کنیم.
    پاسخ:
    سلام
    قالب باور-با اندکی تغییر!
    سلام
    بسیار عالی اگه امکان داشت یه سری هم به سایت ما بزنید
    http://vaniashop.ir/

    باسلام

    باتشکر از وبلاگ خوبتون از وبلاگ به خوبی استفاده کردم

    لطفآ خواهش میکنم فروشگاه اراک نیک  را به آدرس  www.araknik.ir   درقسمت پیوند های  وبلاگتون  لینک کنید . موفق باشید                 

     

    با سلام خدمت شما دوست عزیز
    اگر میخواید وبلاگتون رو به سایت تبدیل کنید میتونید طرح قالب و پیاده سازیش تو سرویس قدرتمند بیان رو به ما بسپارید .
    ما با کمترین هزینه براتون انجام خواهیم داد.
    هیچ وقت برای پیشرفت دیر نیست.
    موفق باشید.
    گروه نرم افزاری ایتـــــ سافتـــــ (مرجع تخصصی طراحی قالب های بیان)
    با سلام

    برای افزایش بازدید و کاهش رتبه الکسای سایتتون و همچنین نمایش در صفحه اول گوگل سایتتون رو بصورت کاملا رایگان در وبسایت زیر ثبت نمایید :

    http://rank.karamind.ir
  • زهرا ابوترابی
  • اینجا دفترچه خاطرات من است...

    خاطراتی سرشار از درس زندگی...
    مینویسم تا بماند ...

    خاطراتی از سال 1345 تا اکنون...
    تلخ و شیرین...


    به من هم سر بزنید!
  • عباس جلالی نسب
  • با سلام ‏، این اولین باره که به وبلاگتون سر می‌زنم باید بگم خیلی جالبه، مطالبی توپی دارین، به ما هم سر بزنین

  • سوالات استخدام
  • با سلام
    دانلود نمونه سوالات استخدامی برای شرکت در آزمون های استخدامی دولتی و خصوصی تنها با 500 تومان.
    شامل هزاران سوال
    http://stekhdamdownload.zepo.ir/
    با تشکر
  • فیس آپ نداری ؟
  • سلام.اکانت فیس آپ نداری ؟

    به سایت فیس آپ برید و خیلی راحت و سریع فیس آپ خودتون رو بسازید...

    یک فرصت تکرار نشدنی برای شما که فیس آپتون رو با دامنه دلخواه داشته باشید

    این فرصت تکرار نخواهد شد...

    www.Faceup.ir

    جالب بود 
    مرسی
  • رامین چرومی
  • سلام

    خسته نباشید

    وب شما رو دیدم،جالب بود.

    لطفاً من رو به اسم پایگاه خبری شباویز لینک کنید

    خوشحال میشم باهم همکاری داشته باشیم

    www.shabaveiz.ir

     

    سلام من خیلی وقت بود به دنبال همچین سایتی بودم با همچین نرم افزار هایی

    نمیدونم چطور شد که این رو پیدا کردم

    اما بی نهایت خوشحالم و در شب قدر دعاتون کردم

    یه دنیا ممنون

    موفق و زنده دل باشید

    بسیار عالییی
    سلام نظرت با تبادل لینک چیه؟
  • گروه آموزشی مرز dp of marz
  • خوشحال میشم از وبلاگمون بازدید کنید
    در صورت تمایل به تبادل لینک بفرمایید.
    پاسخ:
    سلام دوست خوبم
    از وبلاگتون دیدن کردم
    قالب جذابی داره ولی مطلبش خیلی کمه!
    هر موقع مطالبش به حد یک وبلاگ علمی رسید با افتخار در خدمتم
    سلام میشه یه آموزشی در مورد این نرم افزار 7 read  بدید.
    پاسخ:
    سلام
    خیلی سخت نیست
    یه مقدار کار کنید راه می افتید
  • محمد حسین اصل
  • لطفا لینکم کنید...
  • علی کنکوری
  • وبلاگ خیلی خوبی داری موفق باشی دوست عزیز
    پاسخ:
    سلام
    متشکرم
    شما هم سایت علمی خوبی دارید
    لینک شدید
    واقعا وبلاگتون عالیه و پر بازدید 
    امیدوارم به وبلاگ ماهم سر بزنید: www.yourbestidea.mihanblog.com
    ممنون این نرم افزار عالیه

    سلام.خوبی؟وب خیلی خوبی داری.الان من چند تا پیشنهاد خیلی ویژه دارم واست.

    این موقعیت رو از دست نده.خیلی ها با ما همکاری کردند و الان نتیجه خوبش رو دیدن.تو هم همکاری کن تا بهت نشون بدیم که موفقیت یعنی چی.من دیگه وقت نمی کنم بیام بهت سر بزنم.اگه اطلاعات بیشتری میخای یا نظر و انتقادی داری یا دوست داری همکاری کنی بهم ایمیل بده.فقط یک ایمیل با موفقیت فاصله داری

     

    Babakhonor4@yahoo.com

    Bswebi.ir

  • پوریا ابراهیمی
  • آیا میشه استفاده صحیح داشت ؟

    اگر میشه به ایمیل من جوابو بفرستید

    من لازم دارم

    tx
    تور ترکیه - تور تایلند - تور مشهد - تور کیش
    چطوری فارسی میشه ودوم ویدیو ها را نشان نمیدهد؟
  • محمدرضا وطن خواه
  • سلام عالیه ممنون

    شما برترید!

    به ما هم سر بزن



  • حامد سیف الدین
  • سلام برادر؛
    موضوعات مطالبمان بسیار به هم نزدیک است
    شما لینک شدید
    لطفا ما را با نام "فریاد های یک جنگجو" لینک فرمایید
    پاسخ:
    سلام.مطالب خوبی بود
    ان شاء الله با مطالب بیشتر و جدیتر به روز باشید
    لینک شدید
    برای دوستانی که پرسیده بودند. Text Pack ها رو از خود سایت سازنده نرم‌افزار یعنی از اینجا میتونید دانلود کنید.

    موفق باشید.
    سلام. من تمایل به تبادل لینک با شما هستم اگر شما هم مایلید خبر کنید
    پاسخ:
    سلام دوست عزیزم
    با عرض معذرت فقط سایت های علمی،تحقیقاتی و مذهبی با محتوای خوب و غنی را لینک میکنیم
    باز هم معذرت
    سلام علیکم و رحمةالله و برکاتة
    من به خوبی دانلود کردم و نصب..
    اما وقتی نرم افزار اجرا میشه،هنگامی که می خوام تمرینات رو اجرا کنم فقط یه صفحه سفید میاد.
    لطفا اگه میشه کمک کنید.
    پاسخ:
    سلام
    شاید با ویندوز شما سازگاری نداره
    طراحی سایت از مبتدی تا پیشرفته در bolhasanian.ir
    سلام . می خواستم بگم که در مورد کلاس های آقای فراهانی که میگن ایشون جن گیری می کنن راسته یا نه؟ دوم اینکه می خواستم ببینم که جدید ترین و بهترین روش در تندخوانی چیست ؟ مثلا تندخوانی یا فتوریدینگ و یا متاریدینگ و ... لطفا سریعا پاسخ دهید .
    پاسخ:
    سلام
    نه!
    در پستهای قبلی جوابتون را دادم عزیز برادر
  • دریافت پروانه ساخت
  • خیلی خوبه
  • <a href='http://sitecode.ir'>طراحی سایت</a>
  • بسیار عالی بود مرسی
    ممنون مطلب مفیدی بود.  مدیریت سایت پلی اتیلن
    با عرض سلام و خدا  قوت خدمت مدیر وبلاگ این نرم افزار را دانلود کردم ولی هر کاری می کنم نصب نمیشه سیستم هم پیشرفته هست نرم افزار تاتات هم دارم لطفا راهنمایی بفرمایید با تشکر
    پاسخ:
    علیکم السلام
    مشکلی در نصب نرم افزار نیست!در سیستم دیگری امتحان کنید
    سلام 
    ممنون
  • سید پارسا واردی کولایی
  • نرم افزارهای اندروید
    نرم افزار های ویندوز
    آموزش های اینترنت
    سفارش قالب
    فایل های آموزشی
    و...
    همه ی اینها در wfn90.blog.ir
    بیاین تو سایت ما حال کنین.
  • امیرمسعود پایدار
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    میشه نویسنده شم؟؟
    نام کاربری:
    *********
    لطفا نام کاربریمو سانسور کنید...
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز
    در چه زمینه ای مطلب می نویسید؟
    اگر متناسب با مطالب سایت هست، به ایمیل ما ارسال کنید تا به نام خودتون انتشار بدیم
  • <a href="http://neuosite.ir">طراحی سایت</a>
  • بسیار عالی و مفید ممنون خسته نباشید
    ممنون . دنبال همچین نرم افزاری بودم :)
    ببخشید نرم افزار متن رو می خونه یا آموزش تند خوانیه؟
  • <a href="http://www.idea-soft.ir">طراحی سایت</a>
  • عالی بود ممنون از سایت خوبتون
    سلام و عرض ادب

    بزرگوار اول ممنون از زحماتتون و سایت فوق العاااااااااااااااده خوبتون.
    مدت زیادی بود دنبال این نرم افزار بودم.

    دوست عزیز اگه میشه به ترتیب از اول تا آخر بفرمایید من چه نرم افزارها و مطالبی رو باید بخرم یا کار کنم تا تندخوانی خوبی در انگلیسی پیدا کنم؟   زبانم خوبه و انگلیسی رو راحت میفهمم. برای امتجان GRE به این روش ها و نرم افزار ها نیاز دارم.

    ممنون میشم کل مراحل رو تا پیشرفته ترین حالت بفرمایید.


    اجرتون با خدا
    درپناه حق


    واقعا تاثیر داره ؟
    میشه چک کنید ببینید پارت 3 سالمه ؟ 


    +مرسی سایتتون عالیه :)
    پاسخ:
    بله سالم است
    متشکرم. لطف دارید
  • زینب ابراهیمی
  • چه جالب
    نرم افزار جالبیه ممنون از سایت خوبتون 
    از سایت ما هم دیدن بفرمایید 

    سلام واقعا دلم نیومد تشکر نکنم با اینکه اهل نظر دادن نیستم اما واقعا دور از انصافه که از شما قدردانی نکرد نرم افزارهاتون حرف نداره شما به من امید دادید تا درس بخونم و شیوه غلط مطالعه ام رو عوض کنم.شیوه ای که سالها استفاده کردم و درست نبود هیچ وقت با وجود درس خوندن زیادجواب نمیگرفتم  . بحمدالله جواب گرفتم .کاش همه سواد درست مطالعه کردن رو داشتن تا اینقدر به توانایی ها و هوششون شک نمیکردن.باور کنین تا قبل از اشنایی با سایتتون فکر میکردم خنگ شدم ولی الان فهمیدم نه شیوه درست نبوده /اجرکم عندالله
  • دانلود فیلم
  • عالی بود مرسی

    چند روز از افتتاح کانال تلگرام بافرهنگ می گذرد. در همین مدت کوتاه افراد بسیار زیادی به جمع حامیان و مخاطبان کانال بافرهنگ پیوسته اند. جالب توجه است که مخاطبان اصلی کانال بافرهنگ، انبوهی از نخبگان جامعه هستند. نخبگان فرهنگی، نخبگان علمی، نخبگان اجتماعی، نخبگان هنری و نخبگان رسانه ای در مدت زمانی بسیار کم به کانال تلگرام بافرهنگ پیوسته اند.

    البته ناگفته نماند مردم نیز به این کانال روی خوشی نشان داده اند. مردم نیاز به چنین کانالی را احساس نموده اند. کانال بافرهنگ بر روی نقاط روشن و تاریک فرهنگ کشورمون تولید محتوا می کند و مخاطبان آن می توانند به راحتی مطالب کانال را برای دوستان اقوام و گروه های مختلف به اشتراک بگذارند. این ترویج و اشتراک گذاری تولیدات فرهنگی به نوعی باقی الصالحات هست. چه بسا با همین نشر مطالب توسط مردم در گروه های فضای مجازی توانسته اند نقصانی از فرهنگ را اصلاح کنند و یا نقطه مثبتی بر این فرهنگ غنی بی افزایند.

    تولیدات بافرهنگ، کارهایی گرافیکی و مینیمال هست که مردم با انها راحت تر ارتباط برقرار میکنند و میل بیشتری به نشر آنان دارند. در واقع اصلی ترین ویژگی تولیدات گرافیکی بافرهنگ همین سادگی آنها است. مردم سادگی را دوست دارند و از سادگی لذت می برند. آنها بهتر میتوانند کارهای فرهنگی ساده را برای دوستان خود منتشر کنند. 

    امیدواریم شما و همه دوستان از مطالب و عکس های بافرهنگ در کانال تلگرام بافرهنگ، یا صفحه اینستاگرام بافرهنگ یا همین بلاگ بافرهنگ استفاده کنید. از شما به صورت مشخص میخواهم به جمع حامیان موج بافرهنگ بپیوندید و کارهای گرافیکی ما را در تلگرام دریافت نمایید. شما میتوانید با پیوستن به کانال بافرهنگ در تلگرام، کارهای گرافیکی ما را دریافت کرده و به راحتی برای دوستان و گروه های خود منتشر کنید. البته این یک وظیفه عمومی است. باید همه باهم در نشر مطالب خوب و سازنده تلاش نماییم.

    از این فرهنگ غنی باید خودمون حفاظت کنیم... با زدن روی لینک زیر به کانال بافرهنگ در تلگرام بپیوندید:


    کانال رسمی بافرهنگ در تلگرام


    https://telegram.me/Bafarhang_ir
    ممنون از شما برای وبلاگ مفیدتون
    حقانیت شیعه و رد شبهات

    http://al-shia.blog.ir/post/371

    ما را در تلگرام دنبال کنید (نشر اسکن کتب و آخرین مطالب

    http://telegram.me/al_shia
  • ایمان سلمانی
  • سلام لطفا به وبلاگ من هم سری بزنید

    این هم ادرس وبلاگم:

    harfedinemoon.blog.ir

    باتشکر

     

    به کانال تلگرام ما بپیوندید :

    http://telegram.me/al_shia

    حقانیت شیعه و رد شبهات
  • متافیزیک
  • سایت متافیزیک (metafizik.ir)  ارائه کننده مقالات تحقیقی و تحلیلی، در زمینه های مرتبط با متافیزیک ( علوم باطنی و شاخه های آن)

    با موضوعاتی مثل : اعداد، اسماء، رویابینی، خروج روح ، فراروانشناسی ، شمنیسم ، و...

     www.metafizik.ir

    سلام
    خداخیرتون بده مرسی
    فقط اینکه این فارسی نمشه که :(
    متن فارسیم بهش میدم چون از چپ به راست میخونه همه حرفا قاطی میشه
    اگر مشید فارسی بشه بینظیربود
    اقااااااااااااااااااااااا
    چرا نرم افزار زبانش عربی یا فارسی نمیشه؟
    حتی وقتی متن فارسی بهش میدم غلط غلوط میاره نمیتونم تمرین کنم
    خواهشا جوااب بدید
    پاسخ:
    زبان نرم افزار فارسی نمیشه. متن فارسی میتونید داخلش بیارید.
    خیلی وبلاگ خوبی دارین.عالیه ممنون از زحماتتون
    با سلام 
    لطفا لینک دانلود برنامهنرم افزار 7speed   را برای من ایمیل کنید 
    با تشکر


    میشه نسخه ی جدید رو بزارید ؟ نسخه 2014 ش یکم مشکل داره :(
    سلام , مرسی از سایت خوبتون 
    موفق و پیروز باشید.
    سلام کسی نرم افزار تات رو داره برای فروش من خریدارم
  • <a href="http://hostcode.ir/" rel="external nofollow" >هاست</a>
  • با سپاس و قدردانی فراوان مطلب مفید و ارزنده ای بود موفق و پیروز باشید
    سلام . ببخشید نظرتون در مورد آقای جواد رسائی در بسته تندخوانی سمینارما چیه ؟ بسته ی تندخوانی سمیناره ما کلا چهطوره ؟راستی من دیده بودم شما توی پست های قبلیتون نوشته بودید بهترین بسته تندخوانی مال آقای عباس منشه.ولی بسته های تندخوانی جدیدتری اومده.چرا بسته ی آقای عباس منش بهتره‌؟نرم افزار تندخوانی تاتات چی ؟نرم افزار شاپرک چی؟پکیج تندخوانی ویرا و سمینارما چی؟واغعا گیر کردم . لطفا جواب بدید
    سلام . ببخشید نظرتون در مورد آقای جواد رسائی در بسته تندخوانی سمینارما چیه ؟ بسته ی تندخوانی سمیناره ما کلا چهطوره ؟راستی من دیده بودم شما توی پست های قبلیتون نوشته بودید بهترین بسته تندخوانی مال آقای عباس منشه.ولی بسته های تندخوانی جدیدتری اومده.چرا بسته ی آقای عباس منش بهتره‌؟نرم افزار تندخوانی تاتات چی ؟نرم افزار شاپرک چی؟پکیج تندخوانی ویرا و سمینارما چی؟واغعا گیر کردم . لطفا جواب بدید.
    لطفا جواب بدید😘😚😘😌😘🙍🙌😏🙋😫
    سلام . ببخشید نظرتون در مورد آقای جواد رسائی در بسته تندخوانی سمینارما چیه ؟ بسته ی تندخوانی سمیناره ما کلا چهطوره ؟راستی من دیده بودم شما توی پست های قبلیتون نوشته بودید بهترین بسته تندخوانی مال آقای عباس منشه.ولی بسته های تندخوانی جدیدتری اومده.چرا بسته ی آقای عباس منش بهتره‌؟نرم افزار تندخوانی تاتات چی ؟نرم افزار شاپرک چی؟پکیج تندخوانی ویرا و سمینارما چی؟واغعا گیر کردم . لطفا جواب بدید
    سلام 
    نرم افزار رو نصب کردم و سپس از فایل فشرده خارج کردم ولی نصب نمی شه!! حتی روی DVD هم ریختم و دوباره باز کردم ولی بازم هم نصب نمی شه دکمه Burn رو که میزنم کم رنگ میشه و تو همون حالت میمونه!!!!!!!!!!!
    خواهشمندم که جواب بدید.
    سلام، با تشکر از زحماتتون
    می خواستم بدونم این نرم افزارنسبت به   speed reading اندروید مفاوته؟
    کدوم ماسب تر هست؟
    سلام و عرض ادب.لطف میفرمایید نرم افزار رو برای من هم ایمیل کنید.تشکر
    امکان دانلود پارت دوم نیست 
  • <a href="http://ariyapayamak.com" target="_blank">خرید پنل پیامک</a>
  • برای بنده هم ایمیل کنید
  • تبلیغات گوگل
  • نفهمیدم چجوری باید از نرم افزارش استفاده کنم 
    سلام.خسته نباشید.چطور میتونم زبان نرم افزار تغییر بدم و متون فارسی رو وارد کنم ؟
  • یونس ملکیان
  • سلام.من یه کنکوریم که سرعت مطالعم خیلی پایینه.نرم افزار eye q و 7speed reading دانلود کردم ولی زبانشون انگلیسیه.آیا راهی هست که این نرم افزار هارو فارسی کنم یا برم نسخه ایرانی بخرم؟.لطفا راهنمایی کنید ارزششو داره نرم افزار تند خوانی تاتات بخرم یا نه؟لطفا بگید که قیمت نسخه اصلی نرم افزار تاتات هم چقدره؟چند تا سایت که رفتم قیمت های متفاوتیو زده بودن.منونم.خسته نباشید
  • یونس ملکیان
  • سلام.من یه کنکوریم که سرعت مطالعم خیلی پایینه.نرم افزار eye q و 7speed reading دانلود کردم ولی زبانشون انگلیسیه.آیا راهی هست که این نرم افزار هارو فارسی کنم یا برم نسخه ایرانی بخرم؟.لطفا راهنمایی کنید ارزششو داره نرم افزار تند خوانی تاتات بخرم یا نه؟لطفا بگید که قیمت نسخه اصلی نرم افزار تاتات هم چقدره؟چند تا سایت که رفتم قیمت های متفاوتیو زده بودن.منونم.خسته نباشید
    سلام خانم ملکیان . مدیر سایت نیستم ولی به عنوان کسی که هم از نرم افزار تاتات هم. از نرم افزار شاپرک استفاده کردم به شما پیشنهاد می کنم نرم افزار شاپرک رو بگیرید . البته پکیج جامع سمینار ما رو بگیرید بهتره . اگه می خواین پکیج جامع تندخوانی رو بگیرید برید به سایت seminarema.com من پکیج رو گرفتم خیلی راضیم . قصد تبلیغ رو ندارم . باز هم به عهده خودتون
  • <a href="http://webone.co/">طراحی وب سایت</a>
  • منون از مطالب مفیدتون عااالی بود
  • روان کننده بتن
  • ممنون از سایت خوب و مطلب مفیدتون
  • <a href="http://webone-sms.com">پنل اس ام اس</a>
  • سایتتون عالیه مرسی

    سلام. با تشکر از سایت جالب تون. موفق باشید

  • پیامک صوتی
  • سایت خوب و کاملی دارین . ممنونم

  • کانکس ویلایی
  • خیلی عالی بود. ممنون از شما
    عالی بود. تستش کردم این نرم افزار فقط انگلیسیه یا زبونای دیگه ای رو هم ساپورت میکنه؟
  • طراحی وب سایت
  • باتوضیحاتی که دادید آیا میشه استفاده صحیح درست و مناسبی برای متون فارسی  ازش داشت

  • درب اتوماتیک
  • خیلی مطلب خوبی بود.
  • ساندویچ پانل
  • خیلی نرو افزار مفید و کاربردی بود. با تشکر
  • <a href="http://www.robotbin.ir/" >ربات تلگرام</a>
  • سایت خوب و کاملی دارین . ممنونم

  • <a href="http://hostcode.ir/" >هاست </a>
  • خیلی مطلب خوبی بود.

  • نقاشی ساختمان
  • خیلی نرم افزار خوبیه. ممنون
  • نرم افزار خدمات پس از فروش
  • جالب بود. با تشکر
  • <a href="http://sitecup.ir/" >طراحی سایت</a>
  • ممنون از سایت خوب و مطلب مفیدتون

    سایت خوب و کاملی دارین . ممنونم

    طراحی سایت
    هاست
  • تور تایلند
  • ممنون از سایت خوبتون.
  • طراحی سایت مشهد
  • وب سایت خوبی دارید موفق و پیروز باشید
    طراحی سایت
    سئو سایت
    بسیار عالی بود ممنونم
    تم تولد  
    چاپ لیوان کاغذی
    Hi, thanks for all your efforts. I've downloaded some of brain software and really enjoy using them. Keep on going... bye 
  • طراحی سایت در کرج
  • این ‍پست را خیلی دوست دارم
    از شما تشکر میکنم بابت این همه خلاقیت.
    موفق باشید.
    سپاس فراوان.
    پاسخ:
    متشکـــــــــرم
    سلام ممنون بابت مطالب مفیدی که در سایت به اشتراک می زارید.
    پست مفیدی
    امیدوارم در این راه موفقیت های بیشتری کسب کنید
  • مبل کلاسیک

  • با سپاس و قدردانی فراوان مطلب مفید و ارزنده ای بود موفق و پیروز باشید
    با عرض سلام و خسته باشید. ممنون میشوم لینک دانلود نرم افزار را براى منم بفرستید. 
    سلام.ممنون از سایت خوبتون و خسته نباشید.لینک داتلود این برنامه رو میخواستم
    پاسخ:
    سلام. در همین مطلب وجود داره
  • طراحی سایت در کرج
  • سایت شما عالیست . سپاس از مطالب مفیدتون
    <a href="http://www.sargonco.com/fa/web-design-karaj.aspx">طراحی سایت در کرج</a>

  • ساخت سوله
  • سلام
    خیلی عالی و مفید بود
  • ساخت سوله
  • سلام
    خیلی عالی و مفید بود
  • لیوان دوجداره
  • بسیار عالی بود متشکرم
    تم تولد
    لیوان دوجداره


    خیلی خوب بود
    متشکرم بابت اشتراک گذاری
    با تشکر از شما بایت معرفی این نرم افزار
  • کربنات سدیم
  • سایت جذابی دارید
    موفق باشید
    ممنون از مطالب خوبتون
    ممنونم
    ممنون سایت خوبی دارید
    ممنونم موفق باشید
    وبلاگ کاخ ذهنی

    جدید ترین متد های تقویت حافظه و یادگیری به سبک قهرمانان حافظه جهان

    http://mindp.blog.ir
    موفق باشید.
  • طراحی سایت در کرج
  • با تشکر نرم افزار خیلی خوبی بود
  • نرم افزار حسابداری
  • خیلی به این قبیل نرم افزارها علاقمندم.
    ممنون از توضیحات خوبتان به سایت ما هم سر بزنید با تشکر

    تصفیه فاضلاب
    پکیج تصفیه فاضلاب
    تصفیه فاضلاب انسانی
    آب شیرین کن
  • طراحی سایت در کرج
  • بسیار مفید بود
  • طراحی سایت
  • جالب بود. استفاده کردیم
  • اقامت در ترکیه
  • عالی بود
  • آیلتس گیشا
  • عالی بود
    سلام میشه لطفا لینک نرم افزار تند خوانی رو برای من ارسال کنید
    ممنون
  • پرستار سالمند
  • عالی بودو. خیلی ممنون
  • تور مجازی گوگل
  • سایت خوبی دارین. عالی
  • جراحی زیبایی سینه
  • با تشکر -لطفا از سایت ما هم دیدن بفرماییدhttps://lipomaticclinic.com
    ممنون از شما و سایت خوب و پرمحتواتون
  • طراحی سایت در کرج
  • https://www.mansix.net/karaj-web-design/
    ممنون از وبسایت خوب شما
    خیلی عالی بود 
    در مورد قابلیت های این نرم افزار تا حالا مطالعه نداشتم

    سلام
    این نرم افزار زبان فارسی هم داره؟
    میشه لطفا لینک دانلود رو برای من هم دانلود کنید
  • نمایندگی تعمیرات ال جی
  • ممنون از سایت خوبتون
  • درب اتوماتیک
  • موفق باشید ، ممنون از مطالب خوبتون

  • کرکره برقی
  • سایت خوبی دارین ممنون

  • سرویس برتر
  • ممنون از مطالب خوبتون

    عالی بود .ممنون

  • یادگیری سئو
  • پرستار کودک
  • ممنون

    بیسار عالی

    نیمسال https://nemsal.com/

     

  • بنیاد موفقیت
  • جهت مشاهده فایلهای موفقیت و مصاحبه با افراد موفق به سایت بنیاد موفقیت دکتر محمدزاده مراجعه فرمایید.

    www.mohamadzadeh.com

  • تعمیر تلویزیون
  • ممنون از مطلب خوبتون

     

    تعمیر تلویزیون ال جی در پرند

  • خدمات ساختمانی
  • نرم افزار جالبی بود ممنون

     

    نصب ایزوگام

    با عرض سلام خدمت مدیر سایت.. خدا خیلی خیلی خیرتون بده..

    جهت اطلاع دوستان می خواستم بگم این نرم افزار قابلیت وارد کردن متون فارسی رو داره به شرطی که شما متن ورد پیشرفته رو به تکست ساده یا Plain Text تبدیل کنید.. من متن مقدمه قرآن از استاد فولادوند رو به صورت تکست بهش دادم اما ساده ش کردم و بعد این کار رو انجام دادم..

    روش: داخل نرم افزار ورد متن مورد نظر رو باز کرده تمام متن رو کپی و مجدد پیست کنید و بعدش از منویی که زیر آخرین خط ظاهر میشه Text Only رو انتخاب کنید.

    بعدش Save as رو بزنید و گزینه save واسه ورد 97 و 2003 رو انتخاب کنید.. توجه کنید که تعداد صفحاتی که می خواید وارد برنامه کنید از پنج صفحه برای هر فایل بیشتر نشه چوون هنگ می کنه..

    موفق باشید

    یا علی

    و در ادامه باید بگم الان متوجه شدم که در نرم افزار ورد تمام متن رو با گزینه Find and Replace تمام حروف ی فارسی رو با ی عربی توسط زدن کلید Shift + X جایگزین کنید.. و بعد براحتی از امکان متن فارسی لذت ببرید..

    من باز هم از ادمین عزیز کمال تشکر و قدردانی را دارم..

    یا علی

    سلام - میخواستم اگه میتونید یه فیلم چند دقیقه ای از نحوه ی کار با این نرم افزار بزارید - چون همش انگلیسیه - پیشاپیش 14 صلوات فرستادم برای فرج.

    سلام 

    برنانه اجرا میشه ولی قسمت هایی که فلش پلیر میاد و پخش نمیشه

    ویندوزم 10

    کلی هم فلش پلیر نصب کردم ولی اجرا نمیشه

    مشکل چیه؟

  • پدرام نوروزی
  • سلام خسته نباشید . رمز این فایل رو میخواستم اگر ممکنه برای من هم بفرستید.

  • علت نداشتن تصویر تلویزیون
  • مطالب بسیار خوب و مفید بود سپاس گذارم .

  • کم نور شدن صفحه تلویزیون
  • واقعا این نرم افزار کاربردی هست. یاد گرفتن اوصول تند خوانی خیلی مهم است.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    طبقه بندی موضوعی
    آخرین نظرات